جزیره جیمز باند پوکت

James Bond Phuket Island

پوکت بزرگ ترین و معروف ترین جزیره‌ی تایلند است که در میان ایرانی‌های اهل سفر هم بسیار محبوب شده است. این جزیره حتی در میان گردشگران خارجی هم طرفداران خودش را دارد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی پوکت ، به نام جزیره جمیز باند بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

جزیره ی جیمز باند در پوکت الماس درخشان منطقه فانگ نگا بی است علیرغم زیباییش، برای اولین بار در فیلم معروف جیمز باند به نام «مردی با اسلحه طلایی»، دیده شد.

فانگ نگا بی، منطقه ای به مساحت ۴۰۰ کیلومتر مربع است و تقریبا ۱۰۰ جزیره ی دیگر در آن قرار دارد که اکثرشان به خاطر زیبایی بی نظیر و یا شکل عجیبی که دارند، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده اند. از سال ۱۹۷۴ که این جزیره در فیلم جیمز باند نشان داده شد، به یکی از جاذبه های توریستی مورد توجه در این کشور تبدیل شده است.

خوشبختانه، این جزیره زیر نظر حفاظت پارک ملی است و هیچ قایقی از هیچ نوعی، به خاطر موقعیت متزلزل آن (در قسمت بالایی بسیار پهن است و در قسمت پایین، باریک) اجازه ی نزدیک شدن زیاد به جزیره را ندارد و بنابراین بهترین راه دیدن این جزیره از طریق قایق های کوچک و یا ساحل کوچک Koh Ping Ghan است.

در قسمت شرقی شلوغ این ساحل هم، راهروهای کوچک زیادی پر از فروشنده وجود دارد که در صورت تمایل می توانید سوغاتی های خاصی را از آنها خریداری کنید.

اگر قصد سفر به پوکت را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پوکت یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.