پارک تفریحی فانتاسی پوکت

Phuket Fantasy Amusement Park

پوکت بزرگ ترین و معروف ترین جزیره‌ی تایلند است که در میان ایرانی‌های اهل سفر هم بسیار محبوب شده است. این جزیره حتی در میان گردشگران خارجی هم طرفداران خودش را دارد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی پوکت ، به نام پارک تفریحی فانتاسی بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک تفریحی فانتاسی از مکان های پرطرفدار در جزیره پوکت است که در ساحل کامالا واقع شده است که با ساحل پاتونگ نیز مسافت کمی دارد. وسعت این پارک نزدیک به 560.000 مترمربع می باشد و داخل آن بازی های زیادی وجود دارد، به علاوه دارای فروشگاه های صنایع دستی نیز می باشد.

مسافران تور پوکت با وارد شدن به رستوران های پارک تفریحی فانتاسی می توانند انواع غذاهای تایلندی و معروف جهان را سفارش دهند و نوش جان کنند. یکی از سرگرمی های معروف پارک فانتاسی پوکت، اجرای دیدنی فیل ها در کاخرا می باشد که افراد علاقه مند می توانند نزدیک آنها شوند.

این مجموعه فعالیت خود را از ساعت 20:30 شب آغاز می کند و مسافران تور پوکت می توانند در پارک تفریحی فانتاسی یک شب فراموش نشدنی را داشته باشند.

اگر قصد سفر به پوکت را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پوکت یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.