باغ وحش پوکت

Phuket Zoo

پوکت بزرگ ترین و معروف ترین جزیره‌ی تایلند است که در میان ایرانی‌های اهل سفر هم بسیار محبوب شده است. این جزیره حتی در میان گردشگران خارجی هم طرفداران خودش را دارد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی پوکت ، به نام باغ وحش بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

باغ وحش پوکت یکی از مکان های پربازدید است که12000 مترمربع وسعت دارد و در نزدیکی معبد چالونگ واقع شده است. این باغ وحش برای هر فردی با هر گونه فرهنگ و سلیقه ای جذاب است به ویژه برای افرادی که از دوست داران محیط زیست و حیواتات هستند.

ورودی باغ وحش پوکت به شکل دهان تمساح ساخته شده است که توجه خیلی از بازدیدکنندگان را جذب می کند، همچنین مسیر پیاده روی که دارد پر پیچ و خم و دارای درختان بسیاری است که تصویری شگفت انگیز را خلق کرده است.

یکی از ویژگی های این باغ وحش این است که بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک نمایش های گوناگونی مانند نمایش تمساح ها، که با مربیان خود اجرای هیجان انگیز و خطرناک انجام می دهندو همچنین نمایش فیل های تربیت شده را تماشا کنند. در این باغ وحش گردشگران و مسافران تور پوکت می توانند شیطنت های خنده دار شامپانزه ها را تماشا کنند و چند ساعتی را لذت ببرند. د

ر باغ وحش پوکت حیواناتی دیگری مانند کروکودیل، ببر، ماهی های رنگارنگ و پرندگان مختلف را تماشا کنند. در باغ وحش پوکت به غیر از حیوانات قسمتی وجود دارد که از باغ های گل های گرمسیری و ارکیده تشکیل شده است و همچنین اکواریوم جالبی هم در ابتدای بخش پارک وجود دارد .

بازدید کنندگان می توانند از آبمیوه های خوش مزه و شیره های نارگیل تازه که وجود دارد نوش جان کنند و استراحت کنند.

اگر قصد سفر به پوکت را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پوکت یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.