ساحل مای خائو پوکت

Mai Khao Beach Phuket

پوکت بزرگ ترین و معروف ترین جزیره‌ی تایلند است که در میان ایرانی‌های اهل سفر هم بسیار محبوب شده است. این جزیره حتی در میان گردشگران خارجی هم طرفداران خودش را دارد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی پوکت ، به نام ساحل مای خائو بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

ساحل مای خائو دارای شن های سفید و آبهای زلال می باشد. این ساحل به دلیل امکاناتی تفریحی که در آن وجود دارد توجه خیلی از گردشگران و مسافران تور پوکت را به خود جذب کرده است، اما یکی از ویژگی های مهم در ساحل مای خائو این است که برخلاف سایر سواحل پوکت، شلوغ نمی باشد. این ساحل به فرودگاه بین المللی پوکت نزدیک است و با 30 دقیقه رانندگی می توانید به ساحل مای خائو دسترسی پیدا کنید که از طولانی ترین ساحل هایی است که در جزیره پوکت قرار دارد.

ساحل مای خائو حدوداً 11 کیلومتر می باشد و می توان گفت که همچنان طبیعی و دست نخورده می باشد. ساحل مای خائو پوکت قسمتی از پارک ملی Sirinat است و تنها اطراف آن تعدادی هتل 5 ستاره بنا شده است.

برای مسافرانی که مایل هستند ساعت ها در ساحل قدم بزنند و آرامش داشته باشند، ساحل مای خائو پوکت می توانید انتخاب خوبی باشد. البته لازم به ذکر است که در این ساحل تفریحات آبی و جت اسکی وجود ندارد، ولی این امکان برای مسافران تور پوکت وجود دارد تا از هتل ماریوت که در نزدیکی آن وجود دارد و همچنین از مرکز لاک پشت های دریایی بازدید کنید.

اگر قصد سفر به پوکت را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پوکت یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.