پارک حیات وحش خاو پرا تاو پوکت

Khao Pra Tau Phuket Wildlife Park

پوکت بزرگ ترین و معروف ترین جزیره‌ی تایلند است که در میان ایرانی‌های اهل سفر هم بسیار محبوب شده است. این جزیره حتی در میان گردشگران خارجی هم طرفداران خودش را دارد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی پوکت ، به نام پارک حیات وحش خاو پرا تاو بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک حیات وحش خاو پرا تاو در منطقه Thalang در حدود 20 كيلومتري شهر واقع شده است و داراي جنگل هاي انبوه با جانوران و گياهان بومي مي باشد. در اين پارك گردشگران مي توانند در تمام طول سال اردو بزنند و زندگي در اين جنگل را تجربه نمايند

این منطقه حفاظت شده دارای انواع و اقسام مختلف جانوران از جمله پرندگان زیبا و آرام و فیل های کوچک و بزرگ، میمون های بازیگوش، خرچنگ های نخل، سنجاب های کوچک، گراز های وحشی مودار و مارهای مختلف، جوجه تیغی و حتی مورچه خوار و گربه سان ها و گیبن ها که هر کدام جذابیت منحصر به فردی به این مکان داده اند، دیدن کنید.

جالب ترين گياه اين منطقه نخل پشت سفيد مي باشد كه گونه بي نظيري از نخل است كه در هيچ كجاي ديگري در دنيا يافت نمي شود و به عنوان درخطرترين گونه نخل در حال انقراض در جهان شناخته مي شود.

برگ هاي زيباي سبز اين گونه نخل كم ياب مي تواندن تا 2 متر گسترده شود و درخت مي تواند بين 3 تا 5 متر رشد نمايد.

در اين منطقه دو آبشار ديدني وجود دارد كه در فصل باران بسيار فريبنده مي باشند.

اگر قصد سفر به پوکت را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پوکت یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.