ساحل نایتون پوکت

NaiThon beach Phuket

پوکت بزرگ ترین و معروف ترین جزیره‌ی تایلند است که در میان ایرانی‌های اهل سفر هم بسیار محبوب شده است. این جزیره حتی در میان گردشگران خارجی هم طرفداران خودش را دارد.آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی پوکت، به نام ساحل نایتون بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

ساحل نایتون، یک ساحل زیبا کوچک در قسمت شمال غربی پوکت است که در قلمرو پارک ملی واقع شده است.

این ساحل توسط تپه هایی پوشیده شده است که از سبزی غلیظ گرمسیری پوشیده شده است. در نزدیکی نوار شنی ، انبوهی از کازوارینا بالا می آید و سایه ای نرم و پراکنده ایجاد می کند. ورودی آب صاف است ، و پایین آن شنی و سنگی است. حفره های بسیار عمیقی وجود دارد. از ماه مه تا اکتبر در اینجا موجهای بلندی وجود دارد ، طوفان ، اما در فصل بالا دریا آرام و بدون موج است.

ساحل از دو طرف با لبه های سنگی احاطه شده است ، جایی که غواصان و غواصان دوست دارند غواصی کنند. قسمت مرکزی بهترین مکانها را برای شنا دارد. هنگام جزر و مد ، دریا از ساحل دورتر می شود.

مزیت اصلی ساحل این است که هیچ دیسکو پر سر و صدایی برای حداکثر حریم خصوصی وجود ندارد ، در این نزدیکی روستاهای زیبا ، جنگل ها و دریای پاک وجود دارد.

این ساحل به صندلی و چترهای آفتاب مجهز است. تختخواب های خورشیدی حداکثر در 1 تا 2 ردیف مرتب شده اند بعضی مناطق حتی خلوت ترند. مکان ها دور از یکدیگر قرار دارند.

اگر قصد سفر به پوکت را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پوکت یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.