ساحل پاتونگ پوکت

Patong Beach Phuket

پوکت بزرگ ترین و معروف ترین جزیره‌ی تایلند است که در میان ایرانی‌های اهل سفر هم بسیار محبوب شده است. این جزیره حتی در میان گردشگران خارجی هم طرفداران خودش را دارد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی پوکت، به نام ساحل پاتونگ بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

ساحل پاتونگ نزدیک به 3 کیلومتر وسعت دارد و به دلیل وجود مراکز خرید مختلف و همچنین تفریحات شبانه ای که دارد در بین مسافران تور پوکت از محبوبیت بالای برخوردار می باشد. ماسه های ساحل پاتونگ پوکت، نرم و سفید می باشد و افراد می توانند پا برهنه بر روی آنها قدم بزنند و لذت ببرند. گردشگران و مسافران تور پوکت می توانند در این ساحل، از امکانات تفریحی که موجود است مانند بازی های دریایی و جت اسکی استفاده کنند و از هیجان آن لذت ببرند.

در ساحل پاتونگ پوکت، قایق های کوچکی وجود دارد که علاقه مندان می توانند با سوار شدن آنها به دریا بروند و به ماهی ها غذا بدهند، با سوار بر پاراگلایدر، تجربه به یادماندنی در آسمان را امتحان کنند و ساحل پاتونگ را از دریچه دیگر مشاهده کنند. بازار کوچکی در این ساحل وجود دارد که انواع و اقسام سوغاتی ها  از جمله دستبند، کیف های دستی، خوراکی های مختلف و ... وجود دارد.

در امتداد ساحل رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید هنگام صرف غذا های محلی تایلندی و یا بین المللی از تماشای غروب آفتاب در این ساحل لذت ببرید. دلنشین ترین و جذاب ترین بخش تفریحی ساحل پاتونگ پوکت برنامه های شبانه آن است که با اجرای موسیقی و نور پردازی فوق العاده و مسابقات رایگان و نوشیدنی های مختلف شما را غرق در شادی می کند و خاطره ای فراموش نشدنی برایتان رقم می زند.

اگر قصد سفر به پوکت را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پوکت یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.