بهترین رستوران های حلال بانکوک

در بین کشورهایی که در قسمت جنوب شرق آسیا قرار دارد، تایلند یکی از مشهورترین آنها می باشد که با جنگل های انبوه و آبهای نیلگون مقصد خیلی از گردشگران می باشد و طرفداران زیادی دارد. بانکوک ، پایتخت این کشور و از شهرهای توریستی آن است که در سال میزبان تعداد بسیاری از علاقه مندان به تور تایلند می باشد. خیلی از ایرانی ها هنگامی که بانکوک سفر می کنند به دلیل تفاوتی که میان دین و نوع زندگی با مردمان تایلند وجود دارد، یکی از مهمترین مشکلات آن پیدا کردن غذاهای حلال می باشد. در این مطلب همراه با آژانس راه و رسم سفر باشبد تا تعدادی از رستوران های حلال بانکوک را بشناسید.

رستوران-بانکوکرستوران-بانکوک-تایلند

 

رستوران بانکوک بیکینگ کامپنی (Bangkok Baking Company Restaurant)

رستوران بانکوک بیکینگ کامپنی در حقیقت همان رستوران هتل جی دبیلو ماریوت (JW Marriott)  در شهر بانکوک می باشد که غذاهای حلال و لذیذ سرو می کند و مسافران تور بانکوک می توانند هر زمان که می خواهند وارد این رستوران شوند و غذاهای اروپایی و پیتزاهای جذاب امتحان کنند. برای افرادی که گیاه خوار هستند نیز رستوران بانکوک بیکینگ کامپنی یک انتخاب عالی می باشد.

رستوران-بانکوک-بیکینگ-کامپنیرستوران-بانکوک-بیکینگ-کامپنی-تایلند

رستوران بنیهانا بانکوک (Benihana Restaurant Bangkok)

برای عده ای از مسافران تور بانکوک که در این شهر می خواهند سوشی و غذاهای ژاپنی از نوع حلالش را میل کنند، رستوران بنیهانا بهترین انتخاب می باشد. یکی از ویژگی های جالب در این رستوران شیرین کاری ها و برخورد دوستانه آشپزهای رستوران  بنیهانا با مشتریان می باشد و از رستوران هایی است که در لیست بهترین های سایت معروف تریپ ادوایزر قرار دارد و همچنین نظرهای مثبت تعداد زیادی از مشتریان را گرفته است.

ستوران-بنیهانا-بانکوک-تایلند ستوران-بنیهانا-بانکوک

رستوران السرای  (Al Saray Restaurant)

رستوران السرای دارای یک فضای شاد و با رنگهای گرم می باشد که ازائه دهنده غذاهای لبنانی و هندی می باشد که دارای کیفیت خیلی عالی هستند گردشگران و مسافران تور تایلند در رستوران السرای میتوانند با قیمت های مناسب خیلی راحت غذاها را انتخاب کنند و نوش جان کنند. رستوران السرای، 2 شعبه در شهر یانکوک دارد که این شعبه از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

رستوران-السرای-بانکوکرستوران-السرای-بانکوک-تایلند

 

رستوران مایا (Maya Restaurant)

رستوران مایا بانکوک، در پشت بام هتل هالیدی این واقع شده است که دارای چشم اندازی زیبا می باشد.  مسافران تور تایلند در این رستوران می توانند غذاهای خوشمزه و هندی را میل کنند و بدون شک از شیک ترین و با کیفیت ترین رستوران های هندی است که در شهر بانکوک وجود دارد.

رستوران -مایا-بانکوکرستوران -مایا-بانکوک-تایلند

 

رستوران عثمان مسلم (Usman Muslim Restaurant)

در بین رستوران های فراوانی که در شهر بانکوک وجود دارد اما به مسافران تور بانکوک پیشنهاد می شود غذاهای رستوران عثمان مسلم را امتحان کنند. از نکات مثبت این رستوران این اجازه را به مشتریان می دهد تا همزمان با رعایت حساسیت های مذهبی، غذای خوشمزه تایلندی را امتحان کنید. این رستوران در مرکز شهر بانکوک واقع شده است و قیمت رستوران عثمان مسلم منصفانه است.