مرکز خرید سیام سنتر بانکوک

Siam Center Bangkok

برای افرادی که به تورهای جنوب شرق آسیا علاقه دارند، کشور تایلند از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. یکی از شهرهای گردشگری این کشور، بانکوک است که پایتخت تایلند نیز می باشد. ابن شهر علاوه بر مکان های توریستی و تفریحی از مراکز خرید فراوانی برخوردار می باشد و به شهر خرید تایلند معروف می باشد. در این مطلب آژانس مسافرتی راه و رسم سفر به معرفی مرکز خرید سیام سنتر بانکوک می پردازد.

سیام-سنتر-بانکوک

نزدیک به 40 سال است که ساخت مرکز خرید سیام سنتر میگذرد ولی همچنان محصولات روز دنیا را در عرضه میکند و  در سال 2013 میلای ساختمان این مجموعه مورد بازسازی قرار گرفت. داخل مرکز خرید سیام سنتر تقریباً 200 برند تابلندی و معروف دنیا وجود دارد که برخی از آنها طراحان شناخته شده در کشور تایلند هستند. این مرکز خرید به دلیل وجود بوتیک هایی با نرخ های بالا مشهور شده است. خیلی از جوان ها و افرادی که دنبال مد روز و فشن هستند از طرفداران سیام سنتر می باشند.

سیام-سنتر-بانکوک-بانکوک

مرکز خرید سیام سنتر (Siam Center) مسافت کمی با ایستگاه مونوریل بانکوک دارد و افراد و مسافران تور تایلند می توانند با پیاده روهای سرپوشیده آن خیلی راحت به این مجموعه دسترسی داشته باشند. بزرگترین شعبه برند Forever 21 کنار ورودی پاساژ می باشد و در کنار آن برندهای دیگر بین المللی مانند Steve Madden shoes، Nike، Accessorize، Havianas، SuperDry و Levis نیز هستند. در سیام سنتر عناصر طبیعی درکنار تجهیزات با تکنولوژی بالا قرار دارد. چندین بوفه غذا در فودکورت مجموعه در طبقه بالای مرکز تجاری سیام در محیطی بزرگ موجود هستند. سقف بلند، استفاده از نور طبیعی و وجود گل و گیاه باعث شده است که هوای تازه همواره در آنجا جریان داشته باشد. همچنین انواع غذاهای متنوع آسیایی و بین المللی در آنجا سرو می‌شود که می توانید انتخاب و نوش جان نمایید.