بازار شناور دامنون سادوآک بانکوک

Damnoen Saduak Market Bangkok

از منحصر به فردترین جاذبه های گردشگری تایلند، می توان به بازارهای شناور اشاره کرد که نشان دهنده زندگی معمولی مردمان این کشور می باشد. چند سالی است که این بازارها مجدداً شکل گرفته اند و مورد بازدید خیلی از توریستهای خارجی و مسافران تور تایلند قرار می گیرد. در شهر بانکوک نیز این بازارهای شناور وجود دارد که برای نمونه می توان بازار شناور دامنون سادوآک را نام برد. برای آشنایی بیشتر آژانس مسافرتی راه و رسم سفر را دنبال کنید.

بین سالهای 1782 تا 1868 میلادی بازارهای شناور در کشور تایلند رواج داشت، از آن دوران به بعد به دلیل احداث مسیرهای زیاد و خیابان ها و همچنین شبکه‌های ریلی خیلی از مردم راه‌های ارتباطی زمینی را به آب ترجیح دادند،در نتیجه این بازارها کم شدند. بازار دامنون سادوآک  (Damnoen Saduak) از مشهورترین و زیباترین بازارهای شناوری است که در شهر  بانکوک وجود دارد و در 100 کیلومتری جنوب غربی این شهر واقع شده است. وجود قایق های فراوان غذا و میوه همان چیزی است که از یک بازار شناور در آب انتظار دارید. بازار دامنون سادوآک  بسیار شلوغ می باشد و برای عکاسی مناسب می باشد، خرید میوه‌ و سبزی‌های تازه و خوراکی های خوشمزه وجود دارد و البته بهترین فرصت برای درک سبک زندگی قدیمیه مردم محلی این مکان است. اگر دیدن از مغازه‌های سوغاتی را خذف کنید، به راحتی می‌توانید فضای واقعی بازار را حس کنید.

مسافران تور بانکوک بهترین زمانی که می توانند به بازار دامنون سادوآک  برود صبح زود می باشد، زیرا در طول هم هوا خیلی گرم می شود و هم خیلی شلوغ می شود. یکی از راحت ترین راه دسترسی به بازار دامنون سادوآک استفاده از تورهای گردشگری می باشد، ولی باید در نظر بگیرد که گران ترین روش است. اگر دنبال یک راه ارزان تر می باشد برای رسیدن به بازار دامنون سادوآک می توانید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید که کمتر از 25 دلار برای شما تمام می‌شود. بازارهای شناور را می توان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک معرفی کرد که هر سال هم بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود می کند.