باغ وحش دوزیت بانکوک

Dusit Zoo Bangkok

یکی از کشورهای پرطرفدار در جنوب شرق آسیا، تایلند است که به دلیل برخورداری از آب و هوای استوایی و طبیعت شگفت انگیز و معابد و مکان های تفریحی توجه خیلی از گردشگران را به سوی خود جذب کرده است. بانکوک، پایتخت تایلند و از شهرهای توریستی آن است که به شهر خرید در میان مسافران شهرت دارد. جاذبه های گردشگری بانکوک و مکان های تفریحی آن باعث شده تا از مقصدهای اصلی سفر برای علاقه مندان به تور تایلند باشد. در این مطلب می خواهیم توضیحاتی درباره باغ وحش دوزیت بیان کنیم، همراه با آژانس راه و رسم سفر باشید.

باغ-وحش-دوزیت-بانکوک-تایلند

باغ وحش دوزیت (Dusit Zoo) ، از جاذبه های توریستی بانکوک بشمار می رود و جایی است که مسافران تور تایلند می توانند ساعاتی را به گشت و تفریحی بپردازند و لذت ببرند. باغ وحش دوزیت در تایلند به نام (Khao Din) نیز شناخته می شود. این باغ وحش در واقع یک پارک حیوانات همه منظوره می باشد که از  بیمارستان حیوانات، موزه، مرکز تحقیقات و ... تشکیل شده است . این باغ وحش زیستگاه بالغ بر 1600 حیوان محلی مانند انواع مختلف میمون، تمساح،  ببر، شیر و اسب آبی و همچنین نژاد های نادر حیوانات در تایلند مانند پنگوئن، شتر و کانگورو است.

باغ-وحش-دوزیت-بانکوک

گردشگران و مسافران تور بانکوک می توانند در باغ وحش دوزیت حیوانات گوناگون سواری بگیرید و یک تجربه به یادماندنی همراه با خانواده داشته باشند، همچنین این امکان وجود دارد تا داخل پارک قایق سواری کنند و به ماهی ها غذا بدهند و از حیوانات مختلف دیدن کنند. در این مجموعه رستوران و غذاخورهایی وجود دارد که انواع غذاهای محلی و معروف جهان را سرو می کنند. این باغ وحش اولین باغ وحش کشور تایلند بوده که حدود 60 سال از بازگشایی آن می گذرد و در یکی از محله  های اداری شهر بانکوک قرار دارد. برای اطلاع از تورهای لحظه آخری تایلند و آفرهای ویژه به صفحه مربوط به تور تایلند در سایت مراجعه کنید.

باغ-وحش-دوزیت