بازار چاتوچاک بانکوک

Chatuchak Bangkok

تایلند از کشورهای توریستی است که در قسمت جنوب شرق آسیا قرار دارد. پایتخت آن شهر بانکوک است که به عنوان شهر تجاری تایلند حساب می شود و به دلیل وجود بازارها و مراکز خرید فراوانی که دارد با آن لقب شهر خرید داده اند. خیلی از توریستها و مسافران تور تایلند هنگام سفر خود در این شهر به دنبال جایی برای خرید کردن و گرفتن سوغاتی می باشند. بازار چاتوچاک بانکوک از گزینه های مناسب برای خرید می باشد. برای آگاهی بیشتر در مورد این بازار در کنار آژانس مسافرتی راه و رسم سفر بمانید. 

در همه جای دنیا بازارهای فراوانی وجود دارد ولی هیچ یک از آنها از نظر وسعت و تنوع کالا، بازار چاتوچاک بانکوک نمی شود. این بازار فقط آخر هفته ها می باشد البته تعدادی از مغازه های آن در ایام هفته نیز فعالیت می کنند. در بازار چاتوچاک بانکوک تمام اجناس زیر گرمای خورشید به فروش می رسد. بازار چاتوچاک از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که برخی از آنها در روز معینی باز هستند مثلا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه فقط بخش گل و گیاه آن یاز است که ساعت کتری آن  از ساعت 6 صبح شروع می شود و تا 6 عصر نیز باز می باشد. یا در روز شنبه و یکشنبه که روز اصلی بازار چاتوچاک بانکوک است و همه اجناس در دسترس مسافران و بازدیدکنندگان می باشد و ساعت 6 صبح الی 6 بعد از ظهر نیز باز می باشد. به گردشگران و مسافران تور بانکوک پیشنهاد می شود به خاطر شلوغ بودن بازار چاتوچاک در طول روز، صبح ها به این بازار مراجعه کنند.

از نکات قابل توجه در بازار چاتوچاک بانکوک وجود 8000 جایگاه است که آن را در لیست بزرگترین بازار در کشور تایلند و همچنین در جهان قرار داده است. گردشگران و مسافران تور تایلند در این بازار می توانند حیوانات خانگی را نیز خریداری کنند و همچنین می توانند در قسمت دیگری از این بازار اجناس لوکس و قدیمی را مشاهده کنند. تعدادی مغازه ها در بازار چاتوچاک به فروش اجناس عتیقه می پردازند ولی باید خیلی حواستان باشد که سرتان کلاه نگدارند. به مسافران تور بانکوک توصیه می شود حتما یا  متخصص برای خرید بروند.

برای اطلاع از تورهای لحظه آخری تایلند و آفرهای ویژه به صفحه مربوط به تور تایلند در سایت مراجعه کنید.

بازار-چاتوچاک-بانکوک