مزرعه تمساح بانکوک

Crocodile Farm Bangkok

 در میان کشورهای که در قسمت جنوب شرق قاره آسیا وجود دارد، تایلند به دلیل مکان های تفریحی و توریستی  و طبیعت زیبایی که دارد مورد توجه خیلی از گردشگران می باشد. علاقه مندان به تور تایلند می توانند با سفر به این کشور طبیعت شگفت انگیز  را مشاهده کنند و از تفریحات و سرگرمی های موجود در آن نهایت لذت را ببرند. مزرعه تمساح از پربازدید ترین جاذبه های گردشگری بانکوک است ، جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

مزرعه-تمساح-بانکوک-تایلند

در فاصله 28 کیلومتری جنوب پایتخت تایلند مزرعه تمساح واقع شده است. این مزرعه در استان Samutprakarn قرار دارد و از بزرگترین مزرعه های تمساح در دنیا می باشد که دارای بیش از 60.000 تمساح است. هدف اصلی از احداث این پارک پرورش کروکدیل برای جلوگیری از انقراض بوده است و همچنین این مرزعه مرکزی برای آموزش و تحقیق درباره حفاظت حیات وحش می باشد. گردشگران و مسافران تور تایلند میتوانند در این مزرعه نمایش های مختلفی را ازجمله کشتی تمساح و نمایش فیل ها را تماشا کنند. یکی از هیجان انگیزترین نمایشها، ها قرار دادن سر کارکنان در دهان تمساح می باشد و بسیاری از گردشگران هنگام سفر به تور بانکوک از این مزرعه دیدن می کنند.

در این مزرعه می توانید فیل و شتر سواری را تجربه کنید و در دریاچه قایق پدالی سوار شوید. علاوه بر این می توانید از باغ وحش واقع در این مزرعه نیز دیدن کنید که شامل حیوانات مخالفی از جمله ببر ، شیر، شامپانزه ، پلنگ و ... می باشد. مزرعه تمساح از دیدنی های توریستی شهر بانکوک محسوب می شود و بازدیدکنندگان بسیاری از این مزرعه دیدن می کنند.

مزرعه-تمساح-بانکوک