پارک آبی پاتایا

Water Park Pattaya

پاتایا از توریستی ترین شهرهای تایلند  است که دارای طبیعتی زیبا و مکان های دیدنی بسیاری است و در بین مسافران تور تایلند بسیار محبوب است، پارک آبی در بین جاذبه های گردشگری پاتایا بسیار معروف است ، برای آشنایی بیشتر همراه آژانس راه و رسم سفرشوید تا اطلاعات مورد نیاز درباره ی این پارک را بدست آورید.

پارک-آبی-پاتایا-تایلند

پارک آبی با امکانات رفاهی مناسب بهترین گزینه جهت یک روز تفریح با خانواده می باشد ، ساختن این پارک در سال 2012 میلادی آغاز شد که با استفاده از معماران و طراحان برجسته در سال 2014 میلادی با یک فاز افتتاح شد که درون آن انواع سرسره  ، چندین جکوزی و امکانات ورزشی  و ... موجود می باشد که مسافران تور تایلند می توانند با آرامش کامل بازی کنند و از تفریحات موجود لذت ببرند. از دیگر امکاناتی که در این پارک است می توان به قایق سواری خانوادگی، روخانه تنیل و گرداب،، موج سواری ، تیوپ سواری، سقوط آزاد و قلعه باران، استخر دوگانه موج و... اشاره کرد.

پارک آبی پاتایا روزانه برای بازدیدکنندگان مسابقاتی را برگزار می کند و برای کودکان هم یک استخر ویژه برای شنا کردنشان ایجاد کرده است.  از معروف ترین قسمت این پارک آبی ، وجود برجی است که 240 متر ارتفاع دارد، در بالای برج  رستورانی گردان می باشد که از آنجا می توانید شهر را مشاهده کنید و همچنین در این منطقه از پارک  تعداد زیادی خانه های ویلایی را می بینید. جالب است بدانید پارک آبی پاتایا برای  بازدیدگنندگان که می خواهند پوشش اسلامی را رعایت کنند و حجابشان را حفظ کنند ، مایوهای اسلامی فراهم کرده است.  پارک آبی پاتایا روزانه از ساعت 10 صبح برای همه مردم  باز است و تا ساعت 7 عصر می توانند از این پارک دیدن کنند.

پارک-آبی-پاتایا