مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا

Royal Garden Plaza Pattaya

پاتایا ، از مقصدهای اصلی گردشگری کشور تایلند است که در سال میزبان تعداد زیادی توریست از نقاط مختلف جهان می باشد. جاذبه های گردشگری پاتایا به همراه امکانات تفریحی و سرگرمی که دارد سبب شده تا بین علاقه مندان به تور تایلند محبوبیت ویژه ای داشته باشد. وجود مراکز خرید فراوان در این شهر باعث شده تا مسافران در مدت زمان اقامتشان در پاتایا خرید کردن را نیز در برنامه سفر خود قرار دهند. آژانس راه و رسم را دنبال کنید تا با یکی از مراکز خرید پاتایا به نام رویال گاردن پلازا آشنا شوید.

مرکزخرید-رویال-گاردن-پلازا-پاتایا

مرکز خرید رویال گاردن پلازا ، یک بازار تفریحی در شهر پاتایا معروف می باشد، بطوریکه که وفتی داخل آن می شوید میتوانید از جاذبه های گردشگری دیدن کنید و به همراه خانواده از انواع تفریحات کنار  سال استفاده کنید.  مرکز خرید رویال گاردن پلازا در چهار طبقه ساخته شده است. در این مجموعه سلطنتی هر نوع اجناس با برندهای معروف جهانی را مانند اسپریت، گس، آدیداس و همچنین پوشاک ورزشی و لوازم شنا و ... را  وجود دارد. جواهر فروشی و مغاره های پوشاک و  کیف و کفش برای خانم ها نیز در فروشگاه های جیم تامسون وجود دارند که گردشگران و مسافران تور پاتایا می توانند اجناس مورد نیاز خود را براحتی پیدا و خریداری کنند.

یکی از دینی های جالب مرکز خرید رویال گاردن پلازا ، وجود هواپیمای آویزان در قسمت ورودی که در خیابان دوم است که به موزه« ریپلی، باور میکنید یا نه »  تعلق دارد و یک منظره ای شگفت انگیز را ایجاد کرده است و این مجموعه به یکی از مکان های دیدنی پاتایا تبدیل کرده است. در این مجموعه رستوران های مختلفی، فست فودها و انواع کافه ها وجود دارد که می توانید غذاهای خوشمزه ی بین المللی کشور های مختلف مانند ترکیه ، هند ، ایتالیا و ... را امتحان کنید. در روزهای بارانی  مرکز خرید رویال گاردن پلازا ، محلی مناسب برای انواع تفریحات خانوادگی است و از زمانی که موزه « ریپلی، باور میکنید یا نه » گالری  عجیب خود  را  ایجاد کرد آغاز شد که بازدیدکنندگان را با سر انسان،  خودروهای قدیمی ، ماکت کشتی تایتانیک سرگرم می کند.

مرکزخرید-رویال-گاردن-پلازا-پاتایا-تایلند