مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

Central Festival Pattaya

در بین توریستها و کسانی که به تور تایلند علاقه دارند، شهر پاتایا طرفداران زیادی دارد. این شهر به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری فراوان و معابد و مکان های تفریحی که دارد، بسیار محبوب می باشد و سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از سرتاسر جهان می باشد. پاتایا شهری است که مراکز خرید متعددی وجود دارد و برای خرید کردن نیز مناسب می باشد. در این بخش به معرفی مرکز خرید سنترال فستیوال می پردازیم. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر آژانس مسافرتی راه و رسم سفر را دنبال کنید.

مرکز-خرید-سنترال-فستیوال-پاتایا

مرکز خرید سنترال فستیوال از پرطرفدارترین مراکز خریدی است که در شهر پاتایا وجود دارد. این مرکز در بین مردمان و مسافران تور پاتایا محبوبیت بسیاری دارد. اگر به دنبال پوشاک و اجناس با برندهای اصلی می باشد سنترال فستیوال بهترین انتخاب می باشد این مرکز خرید از چندین رستوران مختلف و سینما برخوردار است و در آن می توانیداز تفریحات پر هیجان از جمله بولینگ استفاده کند. مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival) در سال 2009 میلادی ساخته شد. این مجموعه دارای 5 طبقه می باشد و نشان دهنده تصویری از خلیج پاتایا می باشد و بعد از ظهرها دارای یک فضای شگفت انگیز برای خرید می باشد. مرکز خرید سنترال فستیوال در مسافت کمی از هتل هیلتون، جاده ساحلی تا دومین خیابان مرکزی پاتایا می باشد که در آن ده سینمای سه بعدی و فروشگاه هایی با مارک های جهانی مانندFcuk ، Espirit ، Armani ، CK و ... قرار دارد که مسافران تور تایلند می توانند ساعات ها در این مرکز خرید لذت ببرند  به گونه ای که اصلا گذر زمان را احساس نمی کنند.

در طبقه سوم مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا، سالن های مد ، فروشگاه های کامپیوتر ، دوربین و نمایندگی  شرکت اپل قرار دارند. در این مجموعه دو طبقه مختص به رستوران و  کافی شاپ و سالن های بازی  می باشد. گردشگران و مسافران تور پاتایا می توانند در رستورانهای این مرکز خرید انواع غذاهای کشورهای جهان مثل هند، تایلند، روسیه، چینی را امتحان کنند. مقابل ساختمان سنترال فستیوال باغی زیبا باچندین  آبشار وجود دارد که تعدادی غذاخوری نیز در آن جا قرار دارند. هنگامی که مرکز خرید سنترال فستیوال ساعت 11 شب تعطیل می شود، مراجعه کنندگان می توانند تا نیمه ها شب به آنجا بروند.

مرکز-خرید-سنترال-فستیوال-پاتایا-تایلند