مینی سیام پاتایا

Mini Siam Pattaya

پاتایا از شهرهای توریستی در کشور تایلند که به دلیل برخورداری از طبیعت زیبا و مکانهای تفریحی و یرگرمی فراوانی که دارد در بین گردشگران و علاقه مندان به تور تایلند بسیار طرفدار است و در سال مسافران ریادی به این شهر سفر می کنند. بین جاذبه های گردشگری پاتایا، شهر مینیاتوری کوچکی در فضای آزاد ساخته شده است که  اسم آن مینی سیام (Mini Siam) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر آژانس مسافرتی راه و رسم سفر را دنبال کنید. 

شهر مینیاتوری مینی سیام داخل  پاتایا ساخته شده است که در آن ماکت های کوچکی از اصلی ترین بناهای جهان در آن قرار گرفته است.  این شهر در 1980 میلادی در یک زمین بزرگ فعالیت خود را آغاز کرد. در این زمین نزدیک به 100 ماکت از بناهای مهم و مشهور تاریخی که در جهان می باشند با مقیاس 1.25 ساخته شده است.  تمام ماکت هایی که در مینی سیام پاتایا وجود دارد، دارایتابلویی اختصاص می باشند شده که روی آن توضیحات درباره بنا داده شده است.

مینی-سیام-پاتایا-تایلند

این شهر مینیاتوری از 2 قسمت تشکیل شده است. اول مینی سیام «Mini Siam  » می باشد که در آن ماکتهای ساختمان های واقع در تایلند قرار دارد و بخش دوم آن اروپای کوچک « Mini Europe» نام دارد که تشکیل شده از ماکتهایی از ساختمانهای اروپا، آمریکا و ... است. این پارک از معروفترین جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد.

پارک مینی سیام در کیلومتر 143 خیابان سوخومویت واقع شده است که در منطقه بانگلامونگ پاتایای شمالی می باشد، گردشگران و مسافران تور تایلند برای گشتن و مشاهده تمام پارک به چند ساعت زمان نیاز دارند که توصیه می شود از کلاه و کرم ضد آفتاب در ساعتی از روز که هوا گرم است استفاده کنند. زمانی که هوا تاریک میشود این بناهای مینیاتوری کوچک، با زیبایی هر چه تمام تر روشن می شوند که بسیار تماشایی است. پارک مینی سیام پاتایا روزانه از ساعت 7 صبح الی 10 شب برای بازدیدکنندگان باز است.

مینی-سیام-پاتایا