دهکده فیل های پاتایا

Elephant Village Pattaya

کشور تایلند از طبیعت زیبا و آب و هوای استوایی برخوردار است و در ناحیه جنوب شرق قاره آسیا واقع شده است. پاتایا یکی از شهرهای معروف و توریستی تایلند می باشد که به دلیل برخورداری از طبیعت شگفت انگیز و سواحل زیبا و مکان های تفریحی که دارد در بین گردشگران و علاقه مندان به تور پاتایا طرفداران زیادی دارد و هر روز به تعداد مسافران آن اضافه می شود. در این بخش آژانس راه و رسم سفر قصد دارد در بین جاذبه های توریستی پاتایا، دهکده فیل ها را معرفی کند. جهت آشنایی با این دهکده همراه ما باشید.

دهکده-فیل-پاتایا

در پاتایا منطقه ای وجود دارد که در زمان های قدیم محل نگهداری فیل های پیر و مریض بود، همین امر سبب شد تا به اسم دهکده فیل ها معروف شود و امروزه به عنوان یکی از مکان های گردشگری پاتایا محسوب شود. مدیریت این دهکده بر عهده یک سازمان خصوصی می باشد. مسافران تور پاتایا می توانند با رفتن به این منطقه هزاران فیل ها را مشاهده کنند که تعدادی از آنها پیر و عده ای از آنها مریض می باشند. تمام هزینه هایی که برای نگهداری و محافظت می شود از پول بلیط های کسانی که برای بازدید به این دهکده می آیند، تامین می شود. این امکان برای گردشگران و مسافران تور پاتایا وجود دارد که از نزدیک فیل ها را تماشا کنند و آشنا شوند و همچنین با سوار شدن بر پشت فیل ها به گردش به دور دهکده بروند و نیز با تهیه بلیط از نمایش و شوهای فیل ها ، حمام کردن و ... دیدن کنند.

جالب است بدانید که فیل هایی که در این دهکده وجود دارند قدرت زندگی و انجام کارهای سخت در جنگل را  ندارند ، ولی برا دهکده مفید  می باشند و هنگامی که به دهکده می آیند تحت آموزش قرار می گیرند . ازجمله  امکاناتی که مسافران تور تایلند و گردشگران در دهکده فیل ها می توانند از آن استفاده کنند سوار شدن بر روی فیل ، مشاهده بازی کردن فیل ها با همدیگر  ، مشاهده نوع زندگیشان و عکس گرفتن می باشد.در دهکده فیل ها شما می توانید با کرایه کردن ATV در فضای اطراف دور بزنید و برای تیراندازی نیز به سالن تیر دهکده بروید . از جاذبه های توریستی این مجموعه می توان به رفتینگ اشاره کرد و  یا قایق سواری در رودخانه خروشان که نزد توریست ها بسیار محبوب است. در دهکده فیل ها ساعت کاری از 10:30 صبح شروع می شود و تا 4 بعد از ظهر برای عموم باز است.

دهکده-فیل-پاتایا-تایلند