ساحل جامتین پاتایا

Jomtien Beach Pattaya

پاتایا، شهری است که دارای طبیعت زیبا و مکان های دیدنی بسیاری است و از شهرهای توریستی در کشور تایلند می باشد. برای افرادی که در مسافرت خود دنبال آرامش هستند ساحل جامتین پاتایا یک مکان ایده آل می باشد. در این مطلب همراه با آژانس راه و رسم سفر باشید تا درباره این ساحل بیشتر اطلاعات به دست آورید.

ساحل-جامتین-پاتایا

ساحل جامتین تقریباً با شهر پاتایا 4 کیلومتر فاصله دارد و در مسافت 2 کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده است. اگر از قسمت جنوبی پاتایا  خارج شوید به شهر جامتین خواهید رسید.  این شهر هم مانند شهر پاتایا در بین گردشگران و مسافران تور تایلند از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد، اما فرق جامتین با پاتایا در این است که شهر اکثراً مهاجران و کارگران ساکن هستند و همین امر باعث شده تا شهر خلوتی باشد. جالب است بدانید که تقریباً 6 کیلومتر از ساحل جامتین را ساحل صاف شنی تشکیل داده است همچنین در این ساحل آپارتمان های بلند، هتل و غذاخوری های فراوانی موجود است. ازجاذبه های گردشگری ساحل جامتین می توان به درختان نخل فراوانی که دارد اشاره کرد که کنار ساحل  با لبه های شیب دار آب  قرار دارند . وجود تفریحاتی مثل موج سواری با کایت، جت اسکی  و ... باعث شده که گردشگران هنگام مشاهده دریا و استفاده از رستوران و کافه های موجود کنار ساحل لذت کافی راببرند.

در کشور تایلند، جامتین به برادر کوچک پاتایا شهرت دارد. گردشگران و مسافران تور پاتایا با آفتاب گرفتن و شنا کردن در یک محیط آرام بخش می توانند به بهترین شکل ممکن از تعطیلات خود بهره ببرند. جالب است بدانید که در اوایل دهه 1970 میلادی فقط تعدادی قایق از این محل عبور می کردند و بعدها در سال 1980 اولین هتل ساخته شد، ولی به شکل عجیبی با افزایش گردشگران و توریستهای تایلند پیشرفت چشم گیری داشت و امروزه از جاذبه های توریستی پاتایا به حساب می آید.

ساحل-جامتین-پاتایا-تایلند