دهکده اورینتال لنکاوی

Oriental Village Langkawi

مالزی یکی از کشورهای توریستی است که در جنوب شرق آسیا واقع شده و طرفدارن زیادی هم دارد. در این کشور جزایر فراوانی قرار دارد که یکی از مشهورترین آنها جزیره لنکاوی می باشد. این جزیره به دلیل داشتن طبیعت خیره کننده و مکانهای تفریحی که دارد یکی از مقصدهای اصلی در بین مسافران تور مالزی شده است. در بین مکان های توریستی لنکاوی، دهکده اورینتال در سال مورد بازدید خیلی از گردشگران و مسافران تور لنکاوی قرار می گیرد. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر را دنبال کنید تا با این دهکده بیشتر آشنا شوید.

دهکده-اورینتال-لنکاوی

در حقیقت دهکده اورینتال، یک مجموعه خرید در فضای یاز و آزاد در لنکاوی است که داخل آن انواع سوغاتی ها ، لباس ها ، گالری ها ، غذا و سرگرمی و اجناس گوناگون را دیده می شود و مسافران تور لنکاوی می توانند در آن به راحتی کالای مورد نیاز خود را پیدا و خریداری کنند. از امکانات تفریحی که در دهکده اورینتال لنکاوی وجود دارد، سوار شدن افراد بر توپ هایی است که بر روی آب م چرخند، همچنین  برای کودکان نیز زیپ لاین هایی که از بالای استخر می گذرند این امکان وجود دارد که استفاده کنند و لذت ببرند. مسافران و گردشگران می توانند با  سوار شدن بر تله کابین دهکده اورینتال لنکاوی یک روز شاد را کنار هم تجربه کنند.

درون دهکده اورینتال لنکاوی بازارهایی وجود دارد که به سبک دیزنی ساخته شده است و از مکان های گردشگری این منطقه نیز محسوب می شود. یکی از دیدنی های لنکاوی منظره پانروما می باشد که با سوار شدن به تله‌کابین معروف آن که تقریبا 20 دقیقه زمان میبرد تا به قله باشکوه گونونگ ماچینچانگ در ارتفاع 108 متری برسید ، تعداد زیادی جاذبه دیدنی در مسیر قرار دارد و علاوه بر این در قله این ارتفاعات این امکان وجود دارد که با گذر کردن از پًل هوایی معلق با طول 100  متر در بالای جنگل‌های قدیمی و انبوه تجربه‌ای بینظیر و هیجان انگیز را تجربه کنید. از دیگر جاذبه‌های دهکده  فیل‌های ماجراجو، ببر ها، نمایش ببر‌ها، گالری، اسب ها، مارها، تعداد انگشت شمار رستوران‌ها و مغازه هایی برای خرید سوغاتی می باشد که لذت بازدید از این منطقه را چندین برابر می‌کند.

دهکده-اورینتال-لنکاوی-مالزی