آبشار دوریان پرانگین لنکاوی

Durian Perangin Waterfall Langkawi

در کشور مالزی بعد از شهرهای کوالالامپور و پنانگ ، جزیره لنکاوی طرفداران زیادی دارد که به دلیل وجود طبیعت زیبا و خیره کننده و مکان های تفریحی و سرگرمی که دارد سالانه مورد بازدید خیلی از گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی قرار می گیرد. جاذبه های گردشگری لنکاوی خیلی زیاد می باشد که برای نمونه می توان به آبشار دوریان پرانگین این جزیره اشاره کرد. برای شناخت بیشتر این مکان توریستی همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

آبشار دوریان پرانگین در ناحیه شمال شرقی لنکاوی واقع شده است و در میان مردمان بومی لنکاوی و همچنین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. این آبشار در میان جنگل می باشد که این ویژگی سبب شده تا همیشه دارای آب و هوایی خنک و عالی داشته باشد. امکانات تفریحی و رفاهی که در آبشار دوریان پرانگین لنکاوی قرار دارد، آن را یک مکان مناسب برای پیک نیک کرده است و مسافران تور لنکاوی می توانند در آن همراه به خانواده لذت ببرند و اگر هم زمان کافی ندارند می توانند از آرامش آبشار دوریان پرانگین و جنگل اطراف نهایت لذت را ببرند.

جالب است بدانید که نام آبشار دوریان پرانگین از درخت میوه دورین الهام گرفته شده است، این میوه در این منطقه بسیار زیاد است. آبشار دوریان پرانگین لنکاوی دارای 14 طبقه ریزش آب می باشد و گردشگران و مسافران تور لنکاوی می توانند در قسمت پایین آبشار، در حوضچه آن شنا کنند. رفتن و بازدید از آبشار دوریان پرانگین لنکاوی رایگان است و احتیاج نیست پولی پرداخت کنید و هر زمان که خواستید می توانید به آنجا بروید.

آبشار-دوریان-پرانگین-لنکاوی