آبشارهای تلاگاتوجو لنکاوی

Telaga Tujuh Langkawi

لنکاوی در میان جزیره هایی که در کشور مالزی است نامی شناخته شده است . این جزیره به دلیل جاذبه های گردشگری  و طبیعت خیره کننده ای که دارد توجه خیلی از علاقه مندان به تور مالزی را به خود جذب کرده است و هر سال گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان به این شهر سفر می کنند. مکان های دیدنی لنکاوی نامحدود است اما در این بخش آژانس راه و رسم سفر قصد دارد تا شما را با یکی از معروف ترین آنها بعنی آبشارهای تلاگاتوجو آشنا کند. برای راهنمایی بیشتر ما را دنبال کنید.

آبشار-تلاگاتوجو-لنکاوی

آبشارهای تلاگاتوجو  در جزیره لنکاوی به اسم هفت چشمه نیزمشهور است و جالب است که نامگذاری این اسم بی جهت نبوده است، نام گذاری آن از آبشاری که در هفت برکه مختلف سرازیر می شود گرفته شده است و همچنین بر اساس گفته مردمان بومی منطقه، بر این باورند که در افسانه ها آمده است که در این برکه ها پریان بسیاری به جنب و جوش و بازی مشغول هستند.

آبشارهای تلاگاتوجو  لنکاوی به دلیل طیبایی شگفت انگیزی که دارد یک شگفتی جغرافیایی طبیعی است و از مهمتربن جاذبه های گردشگری مالزی است که سالانه توریستها را از سرتاسر دنیا جذب می کند. مسیر آبشارهای تلاگاتوجو لنکاوی از دو جاذبه توریستی دیگر تشکیل شده است ، پایینی در محل سرچشمه ی آبشار و بالایی در کنار استخرها. امکان این وجود دارد که از استخرها استفاده کنید و همچنین میتوانید روی سنگهای نرم و صاف آن لیز بخورید. ولی باید توجه داشت که برای دسترسی  به 7 استخر باید از 300 پله ای که وجود دارد بالا رفت که گاهی بعضی از آنها وقتی که مرطوب است بسیار لغزنده هستند و تقریباً 45  دقیقه زمان می برد تا به بالای آبشار برسید، در طول مسیر این امکان وجود دارد که پرندگان و سنجاب ها و میمون هایی که مخصوص همین منطقه هستند را مشاهده کنید.

آبشار-تلاگاتوجو-لنکاوی-مالزی