مرکز خرید کوکو ولی لنکاوی

Coco Valley Sdn Bhd Langkawi

در میان شهرهایی که در کشور مالزی هستند ، لنکاوی یکی از مشهورترین آنها است که طرفداران زیادی هم دارد و به دلیل مکان های توریستی که دارد مورد توجه خیلی از توریستها و مسافران تور مالری می باشد. لنکاوی دارای چندین مرکز خرید می باشد و افرادی که به دنبال سوغات و خرید هستند بسیار مناسب می باشد. یکی از آنها مرکز خرید کوکو ولی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر کنار آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.  

مرکز خرید کوکو ولی در میان بازارهای لنکاوی شناخته شده است و اکثر توریستها و مسافران تور لنکاوی برای یک بار هم که شده در مدت زمانی که در این شهر اقامت دارند به آن سر می زنند. مرکز خرید کوکو ولی همه اجناس را با قیمتهای مرغوب می توانید تهیه کنید.این مجموعه تنها یک بازار تجاری نیست، بلکه محیطی برای تفریح و سرگرمی نیز است. چندین رستوران، کافی شاپ، سینما، شهربازی و ... در این مرکز خرید وجود دارد. در رستوران های مرکز خرید کوکو ولی، بهترین غذاهای محلی و معروف دنیا عرضه می شود ، همچنین نوشیدنی های خوشمزه نیز وجود دارد همچنین کافه تریای مرکز خرید کوکو ولی سبب شده تا خیلی از گردشگران و مسافران تور لنکاوی  به غیر از خرید، به تفرج و سرگرمی نیز مشغول شوند.

 در مرکز خرید کوکو ولی کالاهایی مانند لباس زنانه، مردانه و بچگانه، طلا و جواهرات، صنایع دستی، فروشگاه سوغات، مواد غذایی و .... به فروش می رسد. مرکز خرید کوکو ولی در زیر دنیای زیر آب لنکاوی قرار گرقته است، در این مجموعه محصولات بدون عوارض گمرکی است، همین امر سبب شده که کاکائو و شکلات ازمحصولات اصلی این مرکز و همچنین خیلی  ارزان تر از نقاط دیگر در تمام کشور مالزی باشد.

مرکزخرید-کوکوولی