پارک لاجندا لنکاوی

Lagenda Park Langkawi

کشور مالزی در بخش جنوب شرقی قاره آسیا واقع شده است و جزو کشورهای گردشگری این منطقه است که در سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی می باشد. این کشور دارای جزایر فراوانی می باشد. جزیره لنکاوی یکی از معروف ترین این کشور است و در میان علاقه مندان به تور مالزی محبوبیت زیادی دارد. آژانس راه و رسم سفر قصد دارد در این بخش یکی از مکانهای توریستی لنکاوی را به شما معرفی کند و آن پارک لاجندا است.

لاجندا، یکی از پارک های جزیره لنکاوی است که در روز 27 آوریل سال 1996 میلادی افتتاح شد. این پارک در نزدیکی لسکله کواه واقع شده است و دارای مساحتی نزدیک به 50 هکتار می باشد. پارک لاجندا (Lagenda Park) به اسم پارک دالام تامان (Dalam Taman) نیز مشهور است. این پارک سر سبز و با طبیعت خیره کننده از جاذبه های گردشگری لنکاوی است و مسافران تور لنکاوی می توانند هنگامی که به این پارک می روند از میدان عقاب، پارک چاگوم و مسجد آل هانا نیز دیدن کنند.

در پارک لاجندا لنکاوی (Lagenda Park) 17مجسمه مختلق قرار دارد که هرکدام نشان از یک افسانه دارد،  از جمله افسانه غول های قهرمانانه، پرندگان افسانه ای، شاهزاده خانم زیبا و ... که هر کدام از آنها نمای زیبایی را ایجاد کرده اند. در پارک لاجندا لنکاوی (Lagenda Park)  4 دریاچه  وجود دارد که ساخت دست انسان می باشد و همپنین نوار باریک از ساحل و مسیرهای پیاده روی سبب شده تا افراد زیادی را به سمت خود بکشاند. در مسیر پیاده روی پارک، فروشگاه های معاف از حقوق گمرکی قرار دارند که بهترین محل برای خرید سوغات به ویژه شکلات است.از دیگر زیبایهای پارک لاجندا، باغ های چشم نواز با گل های محلی رنگارنگ، گیاهان سرسبز و درختان میوه است که با این گل و گیاهان، به شکل خلاقانه ای تزیین شده است.

پارک-لاجندا-لنکاوی