پل هوایی لنکاوی

Sky Bridge Langkawi

لنکاوی، از شهرهای معروف و گردشگری در کشور مالزی است که در قسمت ناحیه جنوب شرقی واقع شده است. لنکاوی مقصد خیلی از گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی می باشد و با طبیعت زیبا و مکان های تفریحی که دارد روز به روز به طرفداران افزوده می شود. جاذبه های توریستی لنکاوی زیاد است، همراه با آژانس راه و رسم سفر باشید تا با پل هوایی آشنا شوید.

پل-هوایی-لنکاوی-مالزی

پل هوایی لنکاوی در سال 2005 با پل هوایی لنکاوی با فن آوری کابلی ساخته شده است که دارای ظاهر ترسناکی است به طوری که خیلی از مردم از رفتن بر روی آن وحشت دارند، اما سطح ایمنی آن خیلی خوب و بالا می باشد. اگر می خواهید تصویر جنگل و آسمان را کنار یکدیگر ببینید پل هوایی لنکاوی بهترین انتخاب می باشد.  این پل هوایی در بالای کوه machinchang   می باشد و مسافت کمی هم با تله کابین لنکاوی دارد. این پل که از جاذبه های گردشگری لنکاوی است بعضی وقت ها در مه سفیدی غرق می شود که گردشگران نمی توانند حتی  چند قدمی خودشان را مشاهده کنند.

پل هوایی لنکاوی رو به دریای آندامان و جزیره می باشد و هنگامی که روی این پل هستید در ارتفاع 700 متری از سطح دریا قرار دارید . این پل 125 متر طول دارد و عرض پیاده روی 1.8 متر می باشد. این پل دو ورودی دارد که به شکل مثلث ساخته شده اند و  استراحتگاهی است که بازدیدکنندگان می توانند طبیعت چشم گیر اطراف را مشاهده کنند و از طبیعت زیبا و همیشه آن نهایت لذت را ببرند. با تغییرات ایجاد شده در پل اکنون ساختار اصلی آن با فولاد ضد زنگ بازسازی و مسیر شیشه ای به طول ده متر در میانه پل برای ایجاد منظره دیدنی گردشگران احداث شده است.

پل-هوایی-لنکاوی