مرکز خرید آیلند پلازا پنانگ

Island Plaza Penang

در میان توریستها و علاقه مندان به تور مالزی خیلی از آنها برای جزیره پنانگ را برای خرید کردن انتخاب می کنند. پنانگ، جزیره ایی است که دارای مکان های گردشگری و جذابیت های فراوانی برخوردار است و در آن مراکز خرید مدرنی قرار دارد و به خصوص برای افرادی که دنبال محصولات قدیمی و جدید هستند بسیار مناسب است. مرکز خرید آیلند پلازا در پنانگ از جمله مکان هایی است که می توانید در آن به راحتی کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای توضیحات بیشتر کنار آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

مرکزخرید-آیلند-پلازا-پنانگ

مرکز خرید آیلند پلازا، در قسمت منطقه جالان تانجونگ توکنگ جزیره پنانگ قرار گرفته است که به منطقه باتو فرینگی نیز نزدیک می باشد. این مرکز خرید در سال 2012 میلادی بازسازی شد و اکنون یکی از مراکز خریدهای شیک و مدرن در جزیره پنانگ محسوب میشود. در مجموعه آیلند پلازا مغازه و فروشگاه های زیادی قرار دارند، گردشگران و مسافران تور پنانگ زمانیکه وارد این مرکز خرید می شوند  ترکیبی از بوتیک های محلی وتعدادی از فروشگاه های بین المللی از جمله سی کِی جینز ، کوئیک سیلور ، ام ان جی و نایک را مشاهده می کنند.

معمولاً این دسته از گردشگران در ماه آگوست و برای حراج های سالیانه به پنانگ می روند که در این ماه فروشگاه ها به شلوغ ترین حد خود در طول سال می رسند.

مرکز خرید آیلند پلازا یک مکان مناسب برای فعالیت های به جز خرده فروشی مثل سالن سینما ، شاخه ای از سالن تربیت بدنی و تناسب اندام میباشد. یک یازار خرده فروشی ساحلی اطراف مرکز خرید آیلند پلازا پنانگ وجود دارد که مسافت کمی به آن دارد. در این بازار علاوه بر مغازه های فروش، رستوران و کافه های زیادی وجود دارد. در فروشگاه های جزیره پنانگ اجناسی که عرضه می شوند از  برندهای اصل و شناخته شده می باشد.

مرکزخرید-آیلند-پلازا-پنانگ-مالزی