ساحل باتو فرینگی پاتونگ پنانگ

Bata Ferringhi Penang

جزیره پنانگ از مکان های توریستی فراوانی برخوردار است، اما در این بخش آژانس مسافرتی راه و رسم سفر قصد دارد تا ساحل باتو فرینگی پاتونگ رامعرفی کند. این ساحل بعد از جرج تاون دومین مقصد گردشگری در پنانگ است. ساحل باتو فرینگی پاتونگ در قسمت شمال غربی جاده ساحلی جرج تاون کشیده شده و به دلیل اینکه یک منطقه گردشگری است، اقامتگاه ها و رستوران های فراوانی در آن قرار دارد.

ساحل-باتو-فرینگی-پاتونگ-پنانگ

در ساحل باتو فرینگی پاتونگ یک بازار شبانه وجود دارد که گردشگران و مسافران تور مالزی با رفتن آن می توانند اجناس مورد نظر خود را خریداری کنند آب های ساحل برای تفریحات آبی بسیار مناسب است. افراد می توانند خیلی راحت به ساحل باتو فرینگی پاتونگ پنانگ دسترسی پیدا کنند و می توانند از شهر جرج تاون تنها با 15 دقیقه رانندگی با ماشین با جاده صافی که طول آن 3 کیلومتر در کنار ساحل است به آن برسند.

ساحل باتو فرینگی پنانگ دارای شن های سفید پودر می باشد که در کنار آب های آبی زیر نور خورشید، کاملا داغ می شوند. مسافران تور مالزی و گردشگران  می توانند از این شن های داغ با یک پتوی کوچک نهایت لذت را ببرند. آب دریای ساحل باتو فرینگی پاتونگ ممکن است به اندازه مناطق دیگر شفاف نباشد اما جاذبه های فراوان و مختلفی در این ساحل می باشد که باعث می شود تا شفاف بودن آب را فراموش کنید و از بقیه ی جاذبه های آن لذت ببرید. در ساحل شنی سفید رنگ باتو فرینگی پاتونگ، کنار نخل های بلند می توانید پیاده راه بروید و و از زیبایی های شگفت انگیزش کمال استفاده بکنید.

ساحل-باتو-فرینگی-پاتونگ-پنانگ-مالزی

در ساحل باتو فرینگی هنگام طلوع خورشید، نسیم خنک و آرامی می وزد که یک حس شادابی و تازگی را در انسان ایجاد می کند. جدای از صبح ها و غروب ها که دو تا از بهترین اوقات سپری کردن زمان در این ساحل است، شب های باتو فرینگی هم بسیار جذاب و دوست داشتنی است. با تاریک شدن هوا، کافه های ساحلی میزهای خود را در هوای آزاد گذاشته و با اجرای موسیقی زنده، فرصتی ایده آل برای شادی را بوجود می آورند. ساحل باتو فرینگی به دلیل محبوبیت بیش از اندازه ای که در مالزی دارد، همیشه پر از توریست است اما با این حال بسیار تمیز است.

ساحل-باتو-فرینگی-پاتونگ