شهر بازی لگولند کوالالامپور

Legoland Kuala Lumpur

خیلی از مردم بر این باور هستند که کودکان در مسافرت دشوار است، آژانس مسافرتی راه و رسم سفر قصد دارد که تا خلاف این نظر را بیان کند. مالزی، از جمله کشورهای جهان است که برای کودکان مناسب می باشد. این کشور دارای جاذبه های فراوان و مکان های دیدنی و رنگارنگ زیبایی است که برای خانواده بسیار جذاب است و خیلی راحت کوردکان را سرگرم می کند. به عنوان مثال می توان شهربازی لگولند را بیان کرد که از جاذبه های گردشگری کوالالامپور می باشد.

شهربازی-لگولند

لگولند در حقیقت، اسم شهربازی زنجیره ای است که سال 2012 میلادی در فاصله 330 کیلومتری شهر  کوالالامپور ساخته شد. این شهربازی نخستین لگولند در قاره آسیا می باشد که با کشور سنگاپور هم تقریباً 10 دقیقه فاصله دارد. این شهر بازی در کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان و دانمارک هم نیز احداث شده است. یکی از مهمترین و خاص ترین علت هایی که جذابیت لگو لند را در برتر از سایر شهر بازی ها کوالالامپور می کند بازی های فکری است که بازدیدکنندگان با آن سر و کار دارند. لگوهای موجود در این مجموعه اسباب بازی هایی هستند که نزدیک به120 سال پیش ساخته شده اند که جدا از سرگرم کردن کودکان، موجب خلاقیت آنها نیز می شود با این قطعات پلاستیکی میتوان حیوانات مختلف و حتی موجودات جدید ایجاد کرد.

هنگامی که به شهربازی لگولند کوالالامپور داخل می شوید بروشورهایی در اختیارتان می گذارند که همه امکانات و بخش های مختلف شهر بازی در آن توضیح داده شده است. چندین فروشگاه و مغازه  برای خرید محصولات لگویی و همچنین رستوران هایی با پخت غذاهای حلال، در این شهر بازی موجود است. شکل های متفاوتی از جاذبه ها، حیوانات و مکان های مختلف جهان با قطعات لگو در شهربازی لگو لند قرار دارد که برای مسافران تور مالزی و گردشگران می تواند جالب باشد. یکی از قسمت های اصلی لگولند، پارک آبی آن می باشد که سومین پارک آبی موضوعی در جهان می باشد. همچنین در محوطه ی لگو لند یک هتل با معماری جالب و الهام گرفته شده از اسباب بازی لگو وجود دارد که علاقمندان می توانند در آن اقامت داشته باشند. می توانید با تورهای ترکیبی کوالالامپور، سنگاپور به این مکان جذاب بروید.

شهربازی-لگولند-کوالالامپور