مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور

Mid Valley Megamall Kuala Lumpur

کشور مالزی در قسمت جنوب شرقی قاره آسیا قرار دارد، پایتخت آن کوالالامپور می باشد که از توریستی ترین شهرهای آن است. شهر کوالالامپور از مکان های دیدنی فراوان ، معابد ، مراکز خرید و مکان های تفرحی و سرگرمی بسیاری برخوردار است که سبب شده در سال تعداد زیادی از گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی را به سمت خود جذب کند. کوالالامپور به خاطر اینکه از مرکز خریدهای متعددی برخوردار است برای خرد کردن نزد مسافران تور کوالالامپور محبوب می باشد. مرکز خرید میدولی یکی از آنها می باشد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس خدماتی و گردشگری راه و رسم سفر باشید.

میدولی-مگامال-کوالالامپور

مرکز خرید میدولی از مراکز خرید معروف در کوالالامپور است که محبوبیت خاصی بین توریستها و مسافران تور کوالالامپور  برخوردار است. مرکز خرید میدولی در سال 1999 میلادی احداث شد مجموعه میدولی مگا مال در 5 طبقه ساخته شده است. بیشتر مراکز خرید موجود در کوالالامپور در مرکز شهر و مناطقی شلوغ قرار دارند،  ولی  مرکز خرید میدولی مالزی در کنار بزرگراه فدرال، بین  شهر کوالالامپور و پتالینگ جایا قرار واقع شده است. این مجموعه یکی از بزرگترین مرکز خریدهایی است که در قاره آسیا وجود دارد.   

مساحت زمینی که مرکز خرید میدولی مگامال در اختیار دارد نزدیک به  418.000 متر مربع استو در کنار این مجموعه بزرگ، دو هتل معروف ( 646 اتاق در هتل  Cititel Midvalley و 390 اتاق در هتل Boulevard Hotel) و 30 شرکت معروف و مهم  تجاری احداث شده است. مجموعه میدولی مگامال کوالالامپور در سال 2000 میلادی  برنده جایزه بهترین مرکز خرید سال، از نظر گردشگران را به دست آورد و بهترین مرکز خرده‌ فروشی در کشور مالزی در سال 2001 از طرف FIABCI Malaysia را نیز بدست آورد. این مرکز خرید اکنون میزبان 430 برند داخلی و خارجی می باشد که برای  نمونه می توان برشکا ، دیور ، گس ، منگو ،تیمبرلند ، زارا ، ویکتوریا ، سواچ و ... را نام برد و  در کنار آنها مارک های مطرح لباس های خانم ها و آقایان و مارک های معروفی در راستای طراحی و ساخت جواهرات مثل  G&O Jewellery و Riocca Jewellery نیز وجود دارد. بانک ها، فست فودها، رستوران های محلی و بین المللی ، صرافی‌ها و کافه و ... در این مجموعه بزرگ قرار دارد. در میدولی مگا مال یک مرکز دندانپزشکی به نام Pristine Dental Centre  نیز وجود دارد که به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید، بیماران زیادی از تمام جهان مراجعه می‌کنند. در کنار این مرکز دندانپزشکی، کلینیک پزشکی نیز واقع شده است.

مرکزخرید-میدولی-مگامال-کوالالامپور