مرکز خرید سان وی پیرامید کوالالامپور

Sunway Pyramid Kuala Lumpur

 سان وی پیرامید یکی از مهمترین مرکز خریدهای موجود در شهر کوالالامپور است که در بندر سان وی واقع شده است و با مساحتی بالغ بر 1.7 میلیون فوت مربع ساخته شده است.  این مرکز خرید در نزدیکی پارک تفریحی سان وی لاگون می باشد و برای بازدیدکنندگان و مسافران تور مالزی یک تجربه جدید را رقم می زند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید همراه با راه و رسم سفر باشید.

 مرکز خرید سان وی پیرامید با یک معماری مصری، در یک هرم عظیم قرار گرفته است و یک ابوالهول تاریخی در ورودی آن به بازدیدکنندگان زمان ورود خوش آمد می گوید. مرکز خرید سان وی پیرامید سال 1997  میلادی افتتاح شد این مرکز خرید با خطوط شبه هیروگلیف و تندیس های فرعون نمای بیرونی آن را طراحی شده است و به دو بخش تقسیم می شود ، قدیمی و جدید. مارک های معروف مانند کواچ، کالوین کلاین و مانگو در قسمت قدیم می باشد، و قسمت جدید دارای مجموعه ای از فروشگاه های مستقل به سبک مراکشی طراحی شده است و به یکی از جاذبه های توریستی کوالالامپور تبدیل گشته است.

مرکز خرید سان وی پیرامید مالزی ، نخستین مرکز سرگرمی و خرید در کشور مالزی است و یکی از کامل ترین مکان ها برای خرید درمانی حساب می شود.  گذرگاه آسیایی در طبقه اول سرشار از آخرین مد پوشاک است. مرکز دیجیتال این مجموعه دارای سالن سینما با دوازده صفحه نمایش، سالن بولینگ، تیراندازی با کمان و زمین اسکی روی یخ درون ساختمان است. کنار این مجموعه، پارک آبی سان وی  واقع شده است و از روی بالکن طبقه های بالای سان وی پیرامید ،پارک آبی سان وی کاملا دیده می شود.

برای رسیدن به این مرکز خرید این امکان وجود دارد  از طریق بزرگراه ها (بزرگراه فدرال، بزرگراه دامانسارا-پوچونگ، بزرگراه نیو پانتای و بزرگراه کساس) استفاده کنید و با پانزده دقیقه رانندگی از کوالالامپور برسید و همچنین پارکینگ سان وی لاگون فضای بسیاری برای پارک ماشین ها دارد.