محله چینی های خیابان پتالینگ کوالالامپور

Chinatown Petaling Kuala Lumpur
کوالالامپور، از شهرهای گردشگری در قسمت جنوب شرقی آسیا است و پایتخت کشور مالزی است که سالانه پذیرای تعداد فراوانی از گردشگران از سرتاسر جهان می باشد. کوالالامپور شهری است که دارای جاذبه های توریستی و تفریحی زیادی است که سبب شده روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده شود. این شهر از خیابان های زیادی تشکیل شده است که برای نمونه یکی می توان به یکی از شلوغترین آنها به نام خیابان پتالینگ اشاره کرد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خیابان همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

محله-چینی-خیابان-پتالینگ-مالزی-کوالالامپور

خیابان پتالینگ که به محلی چینی ها شناخته می شود از شلوغترین محل های خرید در کوالالامپور است. هر موقع از روز که به این محله بروید شلوغ است از همین جهت به عنوان بهشت فروشندگان مشهور شده است. در این محله مسافران تور مالزی و گردشگران می توانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند. بد نیست بدانید که در سال 1800 میلادی چینی ها، به محله پنانگ آمدند و محله چینی ها را با خامه روستایی و مغازه ها مانند معماری چینی ساختند.

محله-چینی-خیابان-پتالینگ

از نکاتی که مسافران تور کوالالامپور باید بدانند وجود اجناس تقلبی و ارزان است که در این محله زیاد است و به فروش می رسد. در این مکان بدل خیلی از اجناس برند مشهور جهان به چشم می خورد. انواع ساعت مچی ، پوشاک ، لوازم تزئینی ، کیف ، کفش و... از جمله اجناسی است که در این مکان به فروش می رسد.  فروشگاه Central Market Pesar Seni در حوالی خیابان  پتالینگ می باشد و همین نزدیک بودن به این مکان سبب شده تا یکی از جاذبه های توریستی مالزی محسوب شود.  زمانی که به  فروشگاه Central Market Pesar Seni  می روید  تعداد زیادی از تولیدات, صنایع دستی, وسایل آنتیک و تاریخی و سوغاتی های مختلف را مشاهده خواهید کرد که در صورت تمایل می توانید آنها را خریداری کنید.

در محله چینی ها، موسیقی چینی در محیط  بازار و فروشگاه ها پخش می شودکه گردشگران و مسافران تور مالزی احساس می کنند که کشور چین در حال خرید کردن هستند. در محله چینی ها تعداد زیادی رستوران چینی وجود دارد، طوری که اگر هر طرف را نگاه کنید یک رستوران چینی به چشمتان می آید و همچنین دکه های بومی که می توانید با مراجعه به آنها از دانه های بخارپز شده تا غذاهای دریایی را مشاهده کنید. بوی خوشی که از آشپزخانه های چینی در فضا می پیچد توریستها و مسافران تور مالزی را  به وسوسه می اندازد تا وارد این غذاخوری های شده و غذای خوشمزه آنها را نوش جان کنند.

محله-چینی-خیابان-پتالینگ-کوالالامپور