آکواریوم کی ال سی سی کوالالامپور

Aquarium KLCC Kuala Lumpur

کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی و توریستی ترین شهر آن است که به دلیل طبیعت زیبایی که دارد و مکان های توریستی فراوانی که دارد در بین گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی طرفداران زیادی دارد. در میان جاذبه های گردشگری کوالالامپور می توان به آکواریوم کی ال سی سی اشاره کرد. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

آکواریوم-کی-ال-سی-سی-کوالالامپور

آکواریوم کی ال سی سی (KLCC) کوالالامپور در سال 2005 میلادی ساخته شد و در قلب شهر کوالالامپور نزدیک به برج های دوقلوی پتروناس می باشد. زمینی که این آکواریوم در آن ساخته شده است دارای مساحتی نزدیک به 60.000 مترمربع می باشد و حدوداً 5000 نوع ماهی در آن وجود دارد. آکواریوم کی ال سی سی امروزه، یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری در شهر کوالالامپور است که در طول سال گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان از آن بازدید می کنند.

آکواریوم-کی-ال-سی-سی-کوالالامپور-مالزی

نکته مهم درباره آکواریوم کی ال سی سی کوالالامپور این است که تنها داخل آن از ماهی هایی محافظت می شود که در اعماق اقیانوس ها یافت می شود  ماهی های کمیاب و خزندگان نادر از جمله قورباغۀ درختی ، قورباغۀ سمی، گربه ماهی غول پیکر، کوسه ماهی شنی، نوعی ماهی پهن برقی و مار ماهی داخل این آکواریوم قرار دارند. آکواریوم کی ال سی سی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که مهمترین و پرطرفدارترین آنها نزد مسافران تور مالزی و گردشگران تونل زیر آب می باشد. این تونل شیشه ای در 90 متر ساخته شده است که در زیر آب قرار دارد و بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک ماهی های متنوعی چون ببر کوسه، ماهی های گوشت خوار، مارماهی، ماهی های عظیم الجثه آب های استوایی که در محیط اطراف در حال شنا کردن هستند را مشاهده کنند.

آکواریوم-کی-ال-سی-سی-مالزی

برای تماشای ماهی های آکواریوم کی ال سی سی کوالالامپور، بهترین زمان موقع غذا دادن به انها می باشد به طوریکه اولین ساعت برای غذای ماهی ها ۱۰:۴۵ صبح و آخرین زمان نیز ۵:۳۰ عصر می باشد. جالب است بدانید که آکواریوم کی ال سی سی برای افرادی که به غواصی علاقه مند هستند، برنامه های ویژه ای دارد.  غواصی در دو و نیم میلیون لیتر آب، تماشای 5 نوع گوناگون از کوسه ها و موجوداتی که در اعماق اقیانوس ها زندگی می کنند از هیجانات این آکواریوم می باشد  توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید گواهینامه غواصی داشته باشید. و گردشگرانی که فاقد گواهینامه می باشند می توانند در یک اتاقک شیشه ای به داخل آکواریوم بروند و از نزدیک کوسه ها و موجودات شگفت انگیز دریایی را تماشا کنند.

ساعت کاری آکواریوم کی ال سی سی (KLLC) کوالالامپور هر روز  از ساعت 10 صبح شروع می شود و تا ساعت 8 شب برای بازدیدکنندگان باز است. توجه داشته باشید که آخرین زمان برای تهیه بلیط تا ساعت 7 عصر می باشد و همچنین لازم به ذکر است که  غواصی در آکواریوم ساعت 1 شهر می باشد و در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تعطیل می باشد.

آکواریوم-KLCC-کوالالامپور-مالزی