فودکورت پاویلیون کوالالامپور

Pavilion Food Court Kuala Lumpur

زمانی که در مسافرت هستید و احساس گرسنگی می کنید برای غذا خوردن ممکن است دچار تردید شوید. کسانی که به تور مالزی سفر می کنند بد نیست که اطلاعاتی از نوع غذا و رستوران های آن داشته باشند. کوالالامپور پایتخت کشور مالزی و از یکی از توریستی ترین شهرهای قسمت جنوب شرقی آسیا می باشد که در آن تعداد زیادی فودکورت با غذاهای متنوع وجود دارد. در این بخش آژانس راه و رسم سفر قصد دارد شما را با فودکورت پاویلیون کوالالامپور آشنا کند،برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

فودکورت-پاویلیون-کوالالامپور

فودکورت پاویلیون در میان فودکورت های فراوانی که در شهر کوالالامپور وجود دارد معروف می باشد که در مرکز خرید پاویلیون واقع شده است.  این فودکورت ،  بهترین فروشندگان دوره‌گرد مواد غذایی و رستوران‌ها در یک  مکان یک جا جمع کرده است و گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی می‌توانند با مراجعه به آن انواع غذاها را با نرخ های خیلی ارزان تهیه کنند و نوش جان کنند.

زمانی که فودکورت پاویلیون بروید تعداد فراوانی غذاهای مختلف مانند برنج نقاط مختلف دنیا ، نودل‌ها، دسرها، غذاهای دریایی و ... را مشاهده می کنید. فودکورت پاویلیون  یکی از مکان های گردشگری کوالالامپور حساب می شود که به مسافران تور مالزی پیشنهاد می شود هنگام سفر خود حتما از این مجموعه دیدن کنند و بهتر است که با شکم خالی داخل آن شوند، زیرا غذاهای بسیاری برای امتحان کردن قرار دارد. ساعت کاری فودکورت پاویلیون از ساعت 10 صبح می باشد و تا ساعت 10 شب نیز باز است . این مجموعه واقع در خیابان 118 بوکیت بینتانگ شهر کوالالامپور می باشد.

فودکورت-پاویلیون-کوالالامپور-مالزی