مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

Pavilion Kuala Lumpur

هنگامی که به کوالالامپور سفر می کنید جدا از دیدن مکان های توریستی و تفریحی، یکی از قسمت های مهم سفر خرید کردن و گرفتن سوغاتی است که بیشتر مورد خانم های می باشد. مراکز خرید فراوانی در شهر کوالالامپور موجود است که گردشگران و مسافران تور مالزی می توانند مایحتاج خود را با مراجعه به آنها تهیه کنند. مرکز خرید پاویلیون یکی از  مراکز خرید شناخته شده در این شهر است. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

مرکزخرید-پاویلیون-کوالالامپور

مرکز خرید پاویلیون در پایتخت کشور مالزی ، شهر کوالالامپور قرار دارد. در این مجموعه انواع خوراکی ها, وسیله های تفریحی و  لباس و لوازم های سرگرمی و .... موجود است. مرکز خرید پاویلیون در 7 طبقه بنا شده است که بیش از 450 فروشگاه دارد که علاقه مندان می توانند اجناس مورد نیاز خود را در آن پیدا و خریداری کنند. پاویلیون ، از جدیدترین مراکر خرید که در شهر کوالالامپور تاسیس شده است. این مجموعه در  منطقه Bukit Bintang قرار دارد و با  ديوار هاي بلند خاكستري شبیه به آثار ایتالیایی طراحی شده است. مرکز خرید پاویلیون  کوالالامپور دارای  زمینی به مساحت 37/1 ميليون متر مربع می باشد.

فروشگاه هاي لوکس و مردنی در پاویلیون وجود دارند كه كف زمین آن با سنگ مرمر و با ستون هاي سنگي محکم بنا شده است.  در طبقه پايين آن یک سالن بزرگ وجود دارد که  براي استراحت و غذا خوردن می باشد، در آن انواع غذاهاي بین المللی و محلی را سرو می شود. زمانی که داخل مرکز خرید پاویلیون می شوید ،كافي شاپ بسيار زيبايي را تماشا خواهید کرد که زمانی که وارد ان می شوید تصور می کنید یک ساختمان در قرن 20 اروپا می باشد. تمام این ویژگیها باعث شده تا مرکز خرید پاویلیون به یک مکان توریستی در کوالالامپور تبدیل شود.

 بیشتر مغازه هایی که در پاویلیون هستند از مساحت های زیاد و دکورهای شیک و گران تشکیل شده اند .در طبقه های مختلف این مرکز و در قسمت هایی که مشرف به خیابان های اطراف است رستوران ها و کافه های زیادی با صورت غذاها و نوشیدنی های جالب و متنوع سعی میکنند بازدید کنندگان را به غذاخوری های خود جلب کنند. داخل پاویلیون مانند فروشگاه سوریا KLCC خیلی از برندهای مشهور دنیا وجود دارد.

مرکزخرید-پاویلیون-کوالالامپور-مالزی