مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی کوالالامپور

Suria KLCC Shopping Mall Kuala Lumpur

مالزی از کشورهای توریستی در قسمت جنوب شرقی آسیاست که در سال مسافران زیادی آن را به عنوان مقصد استفاده می کنند. توریستی ترین شهر این کشور، شهر کوالالامپور است که پایتخت آن نیز است. این شهر دارای دیدنی ها و مکان های تفریحی بیشماری است که سبب شده روز به روز به تعداد بازدیدکنندگان آن اضافه می شود. در شهر کوالالامپور تعداد زیادی مراکز خرید وجود دارد که برای خرید کردن بسیار مناسب است. یکی از معروف ترین آنها مرکز خرید مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر، همراه با آژانس راه و رسم سفر باشید تا بیشتر با این مجموعه آشنا شوید.

در قسمت پایینی برج دوقلو پتروناس، مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی قرار گرفته است. این مرکز خرید در 6 طبقه ساخته شده است که در سال 1999 میلادی افتتاح شد. سوریا کی‌ال‌سی‌سی، مجموعه ای مدرن و لوکس است که به عنوان صادر کننده مد در کشور مالزی شناخته می شود. این مجموعه بزرگ به دلیل اینکه داخل برج های دوقلو پتروناس قرار دارد و آکواریوم کی‌ال‌سی‌سی و تونل همه با هم سبب شده تا نظر خیلی از توریستها و مسافران تور مالزی را به خود جذب کند. 

بد نیست بدانید که علاوه بر قسمت های نام برده شده در مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی  کوالالامپور، خانه ارکستر مالزی نیز قرار گرفته است و مهم بودن مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی را بیشتر می کند. دسترسی به این مرکز خرید بسیار راحت و آسان است و از دلایل مهمی است که در مقایسه با سایر مراکز خرید دیگر آن را متمایز می کند. مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی مانند مراکز خرید اروپایی طراحی شده است و داشتن فضای سبز داخل و بیرون آن و به استفاده از الگوهای هندسی ویژه برای تزیین طبقات با سنگ مرمر سفید و به کار بردن پنجره های شیشه ای فراوان برای جذب نور آفتاب در بیشتر ساعات همگی از خصوصیات ویژه این مرکز خرید می باشد.

در طبقه اول مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی کوالالامپور برندهای معروفی مثلCalvin Klein ، Christian Dior ، Ralph Lauren  و ....  قرار دارند که نزدیک به 320  برند شناخته شده وجود دارد. بانک های مختلف، رستوران های محلی و بین المللی، فست و فود و کافه-بار های متنوع، سوپرمارکت های بزرگ، طبقه مخصوص به فروش وسایل و پوشاک برای نوجوانان و ... از امکانات دیگر این مرکز خرید برای خریداران است. دوازده پرده نمایش فیلم های سینمایی نیز در مرکز خرید سوریا موجود است که از امکانات ویژه ای برخوردار است.