پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور

Sunway Lagoon Park Kuala Lumpur

شهر کوالالامپور از توریستی ترین شهرهایی است که در قسمت جنوب شرق آسیا واقع شده است و به علت جاذبه های گردشگری فراوان و مکان های تفریحی و طبیعتی که دارد در طول سال میزبان بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی از اکثر نقاط جهان است. از مشهورترین جاذبه های توریستی کوالالامپور می توان به پارک آبی سان وی لاگون آن اشاره کرد. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

پارک-آبی-سان-وی-لاگون-مالزی

پارک آبی سان وی لاگون سال 1992 میلادی در زمینی به مساحت 35 هکتار ساخته شد. این شهربازی یا پارک از 6 قسمت تشکیل شده است و از هدف های مهم در برنامه مسافرانی است که علاقه مند به موج سواری و بادی بوردینگ هستند. بزرگترین سرسره آبی در کشور مالزی و همچنین غول وو'ووزلا در پارک آبی سان وی لاگون قرار دارند. این پارک در ناحیه بندر سان وی قرار دارد که در منطقه معروف پتالینگ جایا و ایالت سلانگور می باشد.

پارک-آبی-سان-وی-لاگون-مالزی-کوالالامپور

گردشگران و مسافران تور مالزی می توانند با ترافیک روانی که شهر کوالالامپور دارد با زمانی حدود 15 دقیقه به سان وی لاگون دسترسی پیدا کنند. از طریق بزرگراه فدرال و آزادراه دامانسرا پوچانگ و یا آزادراه نیوپانتای و بزرگراه کساس نیز می توان به این پارک دسترسی پیدا کرد. اشخاصی که دارای اتومبیل هستند نیز می توانند در پارکینگ های بزرگ مرکز خرید سان وی پیرامید و  همچنین هتل سان وی، وسیله خود را پارک کنند.

پارک-آبی-سان-وی-لاگون-کوالالامپور

 داخل پارک آبی سان وی لاگون شهر کوالالامپور، سرگرمی های جذاب فراوانی وجود دارد و هنگامی که در این پارک هستنید اصلا گذر زمان را حس نمی کنید. این مجموعه بزرگ در طول سال مورد بازدید 2 میلیون نفر قرار می گیرد. پارک آبی سان وی لاگون موفق شده افتخاراتی را کسب کند که به یک جاذبه توریستی در مالزی تبدیل شده است.  نخستین فلوراید (شبیه ساز موج سواری) و همچنین نخستین سینما ۵ بعدی و آبی در این پارک افتتاح شده است. بزرگترین ساحل مصنوعی موج دار در جهان و طولانی ترین پل معلق  موجود در کشور مالزی نیز دی این مجموعه قرار دارد.

هنگامی که گردشگران و مسافران تور مالزی به این پارک می روند ، انرژی زیادی را در تفریح و سرگرمی استفاده می کنند و ممکن است گرسنه شوند که میتوانند در پارک آبی سان وی لاگون مالزی از  انواع کافه، فست فود و رستوران هایی که وجود دارد استفاده کنند . غذاهای معروف جهانی، سنتی و هندی در سه رستوران سان وی لاگون موجود می باشد. این سه رستوران زولو کوپیتیام (غذای مالایی)، ساگار (غذای هندی) و رستوران لایت هوس بیسترو نام دارند همچنین ده کافه و فست فود در سان وی لاگون  قرار دارد  که همه نامهای معروف مانند برگر کینگ و استارباکس است.

پارک-آبی-سان-وی-لاگون