مرکز خرید دبی مال

Dubai Mall

شهر ساحلی دبی چند سالی از توریستی شهرهای جهان می باشد و هر روز در حال پیشرفت است و در سال میزبان تعداد فراوانی گردشگر از سرتاسر دنیا می باشد. اکثر مسافران تور دبی علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی دبی و تفریح، برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان تهیه کنید. مرکز خرید دبی مال همه نیازهای شما را برطرف می کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

مرکز خرید دبی مال

در مرکز خرید دبی مال انواع و اقسام برندهای معروف دنیا و همین طور بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه در حال فعالیت هستند علاوه بر خرید بازدیدکنندگان از این مرکز خرید می توانند از امکانات تفریحی بسیار زیادی که در آن وجود دارد بهره ببرند. لازم است بگوییم که در سال ۲۰۱۰ این مرکز خرید موفق به کسب عنوان بهترین مرکز خرید دنیا شود.

قطعا با برج خلیفه دبی که آن را به عنوان بلندترین برج جهان می شناسند، جالب است بدانید که ساخت برج خلیفه یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های امارات متحده عربی به حساب می آید و بخش های متعدد و گسترده ای هم دارد. مرکز خرید دبی مال یکی از فوق العاده ترین مراکز تجاری و تفریحی در سراسر جهان به شمار می رود که بخشی از برج خلیفه در دبی می باشد.

مساحت مرکز خرید دبی مال

مساحت مرکز خرید دبی مال که از سال ۲۰۰۸ تاکنون فعالیت می کند، ۱،۱۲۴،۰۰۰ مترمربع است و بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه را در آن فعالیت می کنند. لازم به ذکر است که بدانید در ابتدا مرکز خرید دبی مال با ۱۰۰۰ فروشگاه کار خودش را آغاز کرد اما سالانه بر تعداد مغازه های این فروشگاه افزوده می شود.

تفریحات مرکز خرید دبی مال

همانطور که گفتیم مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید دنیا است از همین مزایا و امکانات این مرکز خرید آنقدر زیاد و جامع است که بازدیدکنندگان را نه تنها برای خرید بلکه برای تفریح به سمت خود جذب می کند.

سینما ریل

در سینما ریل همیشه ۲۲ فیلم مختلف به صورت همزمان اکران می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فیلم های این سینما به وبسایت سینما ریل مراجعه نمایید.

آکواریوم دبی مال

در این آکواریوم صدها گونه آبزی زندگی می کنند و از جمله حیواناتی که در این آکواریوم هستند می توان به کوسه ها و تمساح هایی که در آن وجود دارد نیز اشاره کرد.

آبنمای دبی

در بیرون محوطه دبی مال آب نمای زیبایی را می بینید که در آن با صدای موسیقی، آب را به حرکت در می آید و تا ارتفاع ۱۵۰ متری به بالا می برود. در این نمایش رایگان، نورپردازی های جالب و تماشایی، آب نما را جذاب تر و دیدنی تر کرده است.آب موجود درون این سیستم، توسط پمپ هایی به بالا و پایین هدایت می شود و مقداری ثابت دارد. برای زیباتر شدن آب نما از چند مجسمه فایبرگلاسی، به شکل انسان استفاده کرده اند که گویا در حال سقوط هستند.

اسکیت روی یخ

باید بدانید که در مرکز خرید دبی مال زمین اسکیتی وجود دارد که میتوانید ساعت خوشی را در آن به بازی بپردازید. لازم به ذکر است در صورتی که شما مهارتی در اسکی روی یخ ندارید، می توانید از مربی های اسکی که در این مجموعه حضور دارند کمک بگیرید.

کیدزانیا

در این قسمت تلاش شده تا هر بازی یکی از استعدادها و مهارت های کودکان را به چالش بکشد.

دبی دینو

اسکلتی بزرگ از یک دایناسور در این مجموعه نظر تمامی بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند به طوری که شاید تصور کنید که این اسکلت یک ماکت یا مجسمه بیش نیست؛ اما آن چه می بینید حقیقتا استخوان های دایناسوری متعلق به ۱۵۵ میلیون سال پیش است که در سال ۲۰۰۸ میلادی کشف شد.

رستوران ها و کافه ها

رستوران رد لابستر، یو سوشی، خانه نودل، چیزکیک فکتوری، گریل اونو شیکاگو، برگر کینگ، کی اف سی، پیتزا هات، کافه کاستا، نو کافه و پائول

خدمات عمومی

وای فای رایگان، برنامه موبایل مرکز خرید، ایستگاه های شارژ موبایل، کارت های شارژ سیم کارت، حمل و نقل و ارسال خریدها، مراکز چاپ و کپی، صندوق پستی، دستگاه های خودپرداز، نمازخانه مجزا برای بانوان و آقایان

خدمات گردش و حمل و نقل

پارکینگ (۱۴،۰۰۰ ظرفیت)، مترجم، راهنمای خرید، تاکسی، چرخ دستی، معرفی وسایل نقلیه عمومی، ارایه بلیت مترو و اتوبوس، ۴ ایستگاه برای شارژ اتومبیل های برقی.

خدمات خانواده

کالسکه، صندلی چرخدار، کریر کودک، دستبند مخصوص کودکان، اتاق استراحت برای کودکان، مرکز گم شدن وسایل و کودکان

آدرس مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال در ۷ روز هفته از ساعت 10 صبح تا بامداد باز است.

آدرس: خیابان مرکز مالی ، در امتداد جاده شیخ زاید ، جنب برج خلیفه - دبی - امارات متحده عربی

Address: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road, Next to Burj Khalifa - Dubai - United Arab Emirates