مرکز خرید امارات دبی

Mall of the Emirates

شهر دبی علاوه بر جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی که دارد از مراکز خرید بسیار عالی نیر برخوردار است. خیلی از مسافران برای خرید کردن وارد شهر دبی می شوند. مرکز خرید امارات در لیست مراکز خرید معروف شهر دبی قرار دارد و مقصد خیلی از گردشگران و مسافران تور دبی است. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه با آژانس راه و رسم سفر همراه شوید.

مرکز-خرید-امارات

مرکز خرید امارات، پس از مجموعه دبی مال بهترین مرکز خریدی است که در شهر امارات قرار دارد. این مجموعه از 560 مغازه و فروشگاه جهانی تشکیل شده است. مرکز خرید امارات، یک مکان ایده آل برای تهیه کالای مورد نیازتان است،در این مرکز لباس،لوازم الکترونیکی، مبل و صندلی و لوازم خانه وجود دارد. بد نیست بدانید که این مرکز خرید، به عنوان یک مکان تفریحی نیز در شهر دبی می باشد.از مهمترین مجموعه تفریحی که در مرکز خرید است، اسکی دبی می باشد که بزرگترین مرکز اسکی در دنیا است که سرپوشیده است.

تفریحات مرکز خرید امارات مال

سینما VOX  با 14 سالن، یکی دیگر از مجموعه های تفریحی در مرکز خرید امارات است جدیدترن فیلم های جهان را نمایش می دهد.  بزرگ ترین شعبه فروشگاه زنجیره ای Carrefour دبی نیز در این مرکز خرید قرار دارد. مرکز خرید امارات دبی، چهار طبقه می باشد که در سال 2005 میلادی ساخته شد و  مساحت آن نزدیک به 22000 متر مربع می باشد و همچنین دارای پارکینگی است که ظرفیت 7000 خودرو را دارد. در این مجموعه بیشتر از هشتاد رستوران و کافه وجود دارد که در آنها هر گونه غذاهای محلی و مشهور جهانی وجود دارد.. مسافران تور دبی می توایند یک روز تمام در این مرکز خرید باشند و از تفریحات گوناگون لذت ببرند به گونه ای که گذر زمان را احساس نکنید..

مرکز-خرید-امارات-دبی

آدرس مرکز خرید امارات مال

فروشگاه های مرکز خرید امارات مال از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند.

آدرس: خیابان شیخ زاید - دبی - امارات متحده عربی

Address: Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates