پارک ساحلی جمیرا دبی

Jumeirah Beach Park Dubai

دبی مهمترین و بزرگترین شهر کشور امارات است که به عروس خاورمیانه معروف است. جاهای دیدنی کشور دبی آنقدر زیاد هستند که زمان زیادی را برای دیدن همه آنها باید صرف کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی دبی، به نام پارک ساحلی جمیرا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک ساحلی جمیرا، برای گردش خانوادگی بسیار مناسب می باشد که  12 هکتار مساحت دارد. این پارک در سال 1989 میلادی ساخته شد و جالب است بدانید که نخستین پارک ساحلی در شهر دبی است که چمنزارهای نرم و درختان کاج بلند دارد. در اطراف ساحل تخت هایی قرار دارد که مسافران تور دبی با اجاره کردن آنها میتوانند حمام آفتاب بگیرند و از آرامش آن نهایت لذت را ببرند. چندین زمین بازی متفاوت مثل والیبال ساحلی، هندبال و تنیس وجود دارد.

پیشنهاد می شود اگر برای سفر تور دبی را انتخاب می کنید حتما از پارک جمیرا دیدن کنید و از  انواع بازی های آبی که در ساحل آن وجود دارد مانند جت اسکی، پاراسل و اسکی روی آب استفاده کنید. برای افراد با نیازهای ویژه مانند کسانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند، امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی ، گذرگاهی صاف برای عبور و توالت های ویژه در این پارک طراحی شده است.

چندین رستوران و کافه در پارک ساحلی جمیرا موجود هستند که مسافران و علاقه مندان برای خوردن ناهار می توانند سری به آنها بزنند مسافران می تواند از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 10 شب، به گشت و گذار در این پارک مشغول شوند و از امکانات تفریحی آن استفاده کنند فقط دقت کنید که روزهای دوشنبه و چهارشنبه مختص بانوان می باشد.

اگر قصد سفر به دبی را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور دبی یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.