پارک الوصل دبی

Al Wasl Park Duba

دبی مهمترین و بزرگترین شهر کشور امارات است که به عروس خاورمیانه معروف است. جاهای دیدنی کشور دبی آنقدر زیاد هستند که زمان زیادی را برای دیدن همه آنها باید صرف کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی دبی، به نام پارک الوصل دبی بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک الوصل یکی از پارک های معروف دبی است . این پارک وسعت زیادی ندارد اما میان ایرانیان مقیم دبی بسیار محبوب است و کودکان نیز به پارک الوصل علاقه مند هستند . زیرا یک زمین بازی برای کودکان در این پارک در نظر گرفته شده ست .

درختان نخل بسیار زیبایی در محوطه این پارک کاشته شده است که بر زیبایی آن می افزاید و موجب شده تا پارک الوصل با انبوه درختان خود در ذهن ها نقش بندد . وجود فضای سبز ، چمن و تعداد بالای درختان ، در منطقه ای کویری و گرم ، برای عده زیادی از مسافران شگفت انگیز و در عین حال خوشایند است .

درواقع پارک الوصل یک جاذبه گردشگری محسوب نمی شود بلکه یکی از دلایل اصلیی احداث این پارک ، بالا بردن رفاه و ایجاد محیطی آرام و بدور از استرس برای همراهان بیمارانی است که در بیمارستان ایرانیان ( در نزدیک پارک الوصل) بستری شده اند . همچنین این پارک به تلطیف هوای اطراف محوطه بیمارستان نیز کمک می نماید .

پارک الوصل پشت بیمارستان ایرانیان و در خیابانی به نام الوصل واقع شده است و ورود به آن کاملا رایگان است و هیچگونه هزینه ای به عنوان ورودیه از بازدید کنندگان دریافت نمی شود .

اگر قصد سفر به دبی را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور دبی یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.