ساحل جمیرا دبی

Jumeirah Beach Dubai

دبی مهمترین و بزرگترین شهر کشور امارات است که به عروس خاورمیانه معروف است. جاهای دیدنی کشور دبی آنقدر زیاد هستند که زمان زیادی را برای دیدن همه آنها باید صرف کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی دبی، به نام ساحل جمیرا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

ساحل-جمیرا

اطراف ساحل جمیرا چه می گذرد؟

ساحل جمیرا، یکی از سواحل دبی است که به دلیل وجود شن های سفید، و شکل آرام بخشی که دارد بسیار مشهور است و طرفداران زیادی دارد. در واقع ساحل جمیرا یک خط ساحلی است که در امتداد خلیج همشیه فارس قرار گرفته است. این ساحل با اسم های جمیرا 1 و 2 و 3 شناخته می شود. در امتداد ساحل جمیرا هتل های 5 ستاره ی شیک فراوانی وجود دارد که به عنوان مثال می توان به چند تا از معروف ترین آنها مانند برج العرب و هتل جمیرا بیچ اشاره کرد که هر کدام، از مهمترین جاذبه های توریستی دبی هستند. مسافران تور دبی که در این هتل ها اقامت دارند می توانند از ساحل اختصاصی خود هتل استفاده کنند و لذت ببرند و اگر هم دوست ندارند می توانند از ساحل های عمومی که برای مردم است ، استفاده کنند.

شما حتی می توانید برای استفاده از ساحل جمیرا به پارک ساحلی جمیرا نیز بروید و علاوه بر ساحل، از امکانات دیگر این پارک نیز استفاده کنید. از نکات مهم وجود مسجد تاریخی جمیرا و باغ وحش است که مسافت کمی با ساحل جمیرا 1 می باشد ، همچنین در نزدیکی جمیرا 3، پارک آبی معروف دبی یعنی وایلد وادی قرار دارد که می توانید در کنار ساحل از این جاذبه های گردشگری نیز دیدن نمایید.

ساحل-جمیرا-دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور دبی یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.