رستوران گای ساووی پاریس

رستوران گای ساووی (Guy Savoy)

شهر پاریس جاذبه های فراوانی دارد ولی قبل از هرچیز به کافه ها و رستوران های لوکس و مجلل و سبک زندگی لاکچری و شیک شهرت دارد و بعضی از آنها جزو بایدهایی هستند که تمام گردشگران تور پاریس می‌بایست در لیست بازدید خود قرار بدهند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از رستوران های پاریس، به نام رستوران  بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

گای ساووی از جمله رستوران های شهر پاریس است که مانند رستوران آلن دوکاس دارای سه ستاره‌ میشلن می باشد و در لیست برترین  رستوران‌هایی است که در پایتخت فرانسه است و نزد گردشگران محبوب است، یکی از ویژگی های این رستوران برخورداری از موقعیت مکانی مناسبی است که دارد، رستوران گای ساووی در نزدیکی طاق پیروزی شهر پاریس می باشد. مسافران تور پاریس می توانند بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری پاریس سری به این رستوران بزنند و از غذای خوشمزه و با کیفیت نهایت لذت را ببرند.

محیط رستوران خیلی دنج و صمیمانه است که همین امر سبب شده توجه خیلی از گردشگران و علاقه مندان به تور فرانسه را به خود جذب کند. در گای ساووی سرویس دهی به مشتریان به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد. بد نیست بدانید که سر آشپز این رستوران به نام گای ساووی در شهر پاریس صاحب چهار رستوران نیز می باشد، همچنین یک رستوران هم در شهر لس‌آنجلس آمریکا دارد. این رستوران در سال 2000 میلادی مدال لژیون دونور را بدست آورد.

امتیاز مسافران و گردشگران به رستوران گای ساووی4.5 از 5 است.

کیفیت غذا                    4.5 از 5

سرویس دهی                5 از 5

غذاهایی که در رستوران گای ساوویسرو می شود:

غذاهای محلی، فرانسوی، اروپایی، گیاهی پسند، گزینه های گیاهخواری

ساعات کاری رستوران گای ساووی:

سه شنبه        12 ظهر تا 2 بعدازظهر - 7 شب تا 10:30 شب

چهارشنبه       12 ظهر تا 2 بعدازظهر - 7 شب تا 10:30 شب

پنجشنبه         12 ظهر تا 2 بعدازظهر - 7 شب تا 10:30 شب

جمعه           12 ظهر تا 2 بعدازظهر - 7 شب تا 10:30 شب

شنبه           12 ظهر تا 2 بعدازظهر - 7 شب تا 10:30 شب

آدرس رستوران گای ساووی:

Address: Monnaie De Paris, 11 Quai De Conti, 75006 Paris France

شماره تلفن رستوران گای ساووی:

+33 1 43 80 40 61

اگر قصد سفر به پاریس را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پاریس یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.