رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه پاریس

رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه(Alain Ducasse au Plaza Athenée)

شهر پاریس جاذبه های فراوانی دارد ولی قبل از هرچیز به کافه ها و رستوران های لوکس و مجلل و سبک زندگی لاکچری و شیک شهرت دارد و بعضی از آنها جزو بایدهایی هستند که تمام گردشگران تور پاریس می‌بایست در لیست بازدید خود قرار بدهند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از رستوران های پاریس، به نام رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه یکی از بهترین رستوران های پاریس است. دکوراسیون ساده و در عین حال جذاب و کیفیت فوق‌العاده‌ی غذاها، از دلایل محبوبیت این رستوران است.

آلن دوکاس سرآشپز مشهور بین المللی سال هاست که در این رستوران حضور دارد و بهترین غذاهای فرانسوی را با شکیل ترین دیزاین به مشتریان ارائه می کند.

در رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه میزها به زیبایی و به شکلی مدرن تزیین شده‌اند و لوسترهای کریستال بالای آن، زیبایی لحظات شما را تکمیل می‌کند. این رستوران نه‌تنها بهترین رستوران پاریس، بلکه یکی از بهترین رستوران‌های دنیا است.

امتیاز مسافران و گردشگران به رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه 4.5 از 5 است.

کیفیت غذا                    4.5 از 5

سرویس دهی                4.5 از 5

فضای رستوران             4.5 از 5

غذاهایی که در رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه سرو می شود:

غذاهای فرانسوی

آدرس رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه:

Address: 25 avenue Montaigne Plaza Athenee, 75008 Paris France

شماره تلفن رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه:

+33 1 53 67 65 00

اگر قصد سفر به پاریس را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پاریس یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.