مرکز خرید بوگرنل پاریس

Bogernel Shopping Center

مسافران تور پاریس علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی پاریس، برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان را با کیفیت مناسب و عالی تهیه کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید پاریس به نام بوگرنل بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید بوگرنل یک مرکز تجاری است که به سه جزیره مجزا تقسیم شده است. نخستین جزیره، مگنتیک است؛ در این بخش فروشگاه‌هایی از برترین طراحان مد مانند اِگل، مایکل کورس، زادیگ اند ولتیر به همراه فروشگاه‌هایی از برندهای معتبر نظیر اچ اند ام، سلیو و زارا فعال هستند. با وجود بوتیک‌های فروش لوازم آرایش و بهداشتی لوکس مثل آگاتا و گرلِن، این بخش، بهشت دوستداران مد است.

جزیره پانورامیک، بخش دیگر بوگرنل است. در بخش پانورامیک 14 رستوران و البته فروشگاه‌هایی از برند مارک و اسپنسر در چهار طبقه حضور دارند. و در نهایت، باید به جزیره سیتی که در طبقه همکف واقع شده، اشاره کرد. بخش سیتی مختص خدمات است نظیر دفتر پست و دستگاه‌های عابر بانک.

سینمای بوگرنل با نام «پاته» دارای 10 سالن اجراست. البته تئاتر، اپرا و کنسرت هم در این سالن‌ها برگزار می‌شود. بنابراین بوگرنل را می‌توان مرکزی فرهنگی هم دانست.

بوگرنل یکی از مراکز خرید پاریس است؛ یکی از دلایل اهمیت این مرکز خرید احترام به طبیعت است. بوگرنل این عنوان را مدیون ساختمان شیشه‌ای خود و نوری است که از این شیشه‌ها وارد فروشگاه می‌شود. به این ترتیب مصرف برق کمتر خواهد شد.

آدرس مرکز خرید بوگرنل

مرکز خرید بوگرنل از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 8 و نیم شب باز است. یکشنبه‌ها این زمان بین ساعت 11 صبح تا 7 شب است.

Address: 2 Boutique, Rue Linois, 75015 Paris, France

اگر قصد سفر به پاریس را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پاریس یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.