محله‌ مون پارناس پاریس

Montparnasse Paris

پاریس یکی از مکان های مورد علاقه ی مردم برای مسافرت است. مکان‌های دیدنی در شهر پاریس کم نیست اما بعضی از آنها جزو بایدهایی هستند که تمام گردشگران تور پاریس می‌بایست در لیست بازدید خود قرار بدهند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی پاریس، به نام محله مون پارناس بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مون‌پارناس یا مونپارناس منطقه‌ای در شهر پاریس، فرانسه است که در سمتِ چپِ رود سِن و در تقاطعِ بلوارِ مون‌پارناس و رودِ رِن و بلوارِ راسپای واقع شده‌است. مناطق شهرداریِ ۶، ۱۴، و ۱۵ پاریس در این منطقه قرار دارد. مون‌پارناس از سال ۱۶۶۹ بخشی از شهر پاریس بوده ‌است.

محله‌ مون‌پارناس در قسمت ساحل چپ رود سن شهر پاریس قرار دارد که به دلیل استودیو‌های موسیقی و کافه‌هایش معروف می باشد. بد نیست بدانید که محله ایستگاه بزرگ متروی «مون‌پارناس» و همچنین یکی ار  بلند‌ترین آسمان‌خراش‌های قاره اروپا به نام، برج مون‌پارناس هم در محله‌ مون‌پارناس پاریس قرار گرفته است.

گردشگران و مسافران تور پاریس می توانند با بازدید از در مرکز خرید مون‌پارناس، انواع مبلمان و اسباب های مجلل و همچنین مغازه های پوشاک با قیمت های مناسب را مشاهده کنند. به غیر از  برند‌های مشهور دنیا  مانند زارا و اچ‌اند‌ام، تعداد بیشماری بوتیک‌های کوچک پاریسی و حدود 25 کفش‌فروشی نیز در این خیابان قرار دارند.  اگر بخواهید کمی از پاریس به کمد لباستان اضافه کنید، جایش همین‌جا‌ست. خیابان معروف زن که فروشگاه های لوکس زیادی در آن وجود دارد بلوار «سن ژرمن» را به مون‌پارناس وصل می کند.

محله‌-مونپارناس-پاریس

اگر قصد سفر به پاریس را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پاریس یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.