گالری لافایت پاریس

Lafayette Shopping Center

مسافران تور پاریس علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی پاریس، برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان را با کیفیت مناسب و عالی تهیه کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید پاریس به نام گالری لافایت بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

گالری لافایت یکی از مراکز خرید لوکس زنجیره‌ای است که فروشگاه اصلی آن در «بلوار اوسمان» در منطقه ۹ پاریس واقع شده، اما در سایر نقاط فرانسه و کشورهای دیگر هم شعبه دارد. در سال ۲۰۰۹ گالری لافایت درآمدی بیش از یک بیلیون یورو را به ثبت رساند. این مرکز خرید بخشی از شرکت «گروه گالری لافایت» است. اگر با تور فرانسه به پاریس سفر کردید، حتما از این گالری دیدنی بازدید کنید.

گالری لافایت به عنوان یک برند مشهور و نمادی از شکوه فرانسوی و شیک بودن پاریسی، تجربه‌ای به یادماندنی‌ از دنیای مد را حین و بعد از خرید برای شما بر جای می‌گذارد. در اینجا قیمت‌های پایین‌تری از برندهای لوکس را خواهید دید و امکاناتی گوناگون برای قبل، حین و بعد از خرید شما در نظر گرفته شده است. در گالری لافایت دنیای مد جانی دوباره می‌گیرد.

اگر پاریس پایتخت مد دنیا به شمار می‌رود، گالری لافایت نمایشگاه شماره یک آن محسوب می‌شود که گلچینی از ۲۵۰۰ برند خلاق را در فضایی به مساحت ۷۰,۰۰۰ متر مربع به نمایش می‌گذارد. بد نیست بدانید این دیپارتمنت استور با شهرت جهانی خود، دومین جاذبه پر بازدید پاریس بعد از لوور است! در اینجا به ارائه‌ی یک تجربه خرید منحصر به فرد برای مشتری توجه زیادی می‌شود.

آدرس مرکز خرید گالری لافایت

گالری لافایت دوشنبه تا شنبه از ساعت 9 و نیم صبح تا 8 و نیم شب و روزهای یکشنبه از 11 صبح تا 7 شب، به روی عموم باز است.

Address: 40 Bd Haussmann Galeries Lafayette, 75009 Paris, France

اگر قصد سفر به پاریس را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پاریس یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.