مرکز خرید تایمز اسکوئر کوالالامپور

Berjaya Times Square

شهر کوالالامپور به دلیل وجود منابع طبیعی و تاریخی فراوانی که دارد در بین گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی جایگاه ویژه ای دارد و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود جلب می کند. جاذبه های گردشگری کوالالامپور و امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم کرده و همچنین وجود مراکز خرید فراوانی که دارد، سبب شده تا به توریستی ترین شهر کشور مالزی تبدیل شود. در این مقاله به معرفی یکی از مراکز خرید معروف در این شهر می پردازیم ، پس آژانس راه و رسم سفر را دنیال کنید.

مرکزخرید-تایمز-اسکوئر-کوالالامپور

در شهر کوالالامپور ساختمانی به نام برجایا تایمز اسکوئر وجود دارد، در این ساختمان مرکز خریدی قرار دارد که اسم این ساختمان را بر آن گذاشتند. مرکز خرید تایمز اسکوئر،  نخستین مرکز خریدی است در کوالالامپور که از پله هایی با سنسور موسیقی برخوردار است که در دنیا تک می باشد. برای افرادی که علاقه مند به کتاب هستند می توانند به طبقه اول این مرکز خرید بروند و از بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کتاب لذت ببرند. بیش از 100 مغازه و فروشگاه در طبقه های مرکز برجایا تایمز اسکوئر وجود دارد که در زمینه آی تی فعالیت می کنند و سرویس دهی می دهند. بازدیدکنندگان می توانند در طبقه های پایین این مجموعه بزرگترین فروشگاه اوت لت را مشاهده کنند که ارائه دهنده  انواع اجناس با برندهای معروف و شناخته شده دنیا با بهترین کیفیت می باشد و همچنین به راحتی می توانند کالای مورد نظر را با قیمت های باور نکردنی تهیه کنند.

جالب است بدانید که در مرکز خرید تایمز اسکوئر شهر کوالالامپور ،پارکی با همین اسم وجود دارد  که از بزرگترین پارک های سربسته امی باشد . از ویژگی های پارک تایمز اسکوئر وجود بلندترین ترن هوایی است که باسرعتی باور نکردنی همراه با امنیت کامل ، لحظات شادی را مسافران تور مالزی و مراجعه کنندگان رقم میزند. . یک سالن آی‌مکس جهت نمایش فیلم در حالتهای 3D،  2D ، سالن بولینگ با 48 لاین مجزا و ... از دیگر امکانات مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر است. رستوران های مختلفی به همراه فست فودهای زیادی و همچنین کافی شاپ، همگی در فودکورت‌های مرکز خرید  برجایا تایمز اسکوئر واقع شده اند.  در طی یک ماه نزدیک به 2.5 میلیون نفر  از این مجموعه بازدید می کنند . مساحت زمینی که مرکز خرید تایمز اسکوئر در آن ساخته شده است 2 میلیون متر مربع است که افراد می توانند با قیمت کم یک خرید خوب و مقرون بصرفه داشته باشند. 

مرکزخرید-تایمز-اسکوئر-کوالالامپور-مالزی