رستوران کوبو

رستوران کوبو

 تجربه ای جدید را برایتان رقم میزند. در بهشت زیبای بالی میتوانید در محیطی متفاوت غذاهایی خوش طعم را نوش جان کنید.

نام این رستوران از کلبه های قدیمی که در این منطقه وجود داشته گرفته شده است. در بالی منطقه یوبود، کلبه هایی وجود داشته برای انبار کردن پلو که به کوبو معروف بوده است.

این رستوران بی نظیر، کلبه هایی به نام پیله دارد که از چوب بامبو ساخته شده اند و علاوه بر فضاهای دیگر رستوران که با میز و صندلی های بامبو دکور شده اند میتوانید در این پیله ها ، فضای خصوصی را اختیار کرده و غذایتان را نوش جان کنید. در کوبو شما چشم انداز زیبایی از رودخانه آیونگ در اختیار دارید. فضاهای دنج این رستوران مناسب برای عشاق و زوج های جوانیست که به ماه عسل آمده اند.

بهترین غذاهای مدیترانه ای و اروپایی در منوی رستوران کوبو جای گرفته است. تنوع زیاد غذایی در منوی رستوران کوبو ، هر سلیقه ای را راضی میکند. غذاهای خوش طعم که در ظرفهایی خاص، هنرمندانه تزئین شده اند در کنار نوشیدنی هایی عالی برایتان سرو میشود تا شبی فوق العاده را در کوبو بگذرانید.

انتخاب رستوران کوبو، انتخابی شایسته است چون شما در طبیعتی دنج و زیبا و منظره ای چشم نواز از رودخانه بهترین غذاها و نوشیدنی ها را میتوانید سفارش دهید و در رستورانی با دکوراسیون متفاوت که بامبو عنصر اصلی آن است تجربه ای جدید را کسب خواهید کرد. در پیله های خصوصی نیز میتوانید شب عاشقانه ای را سپری کنید .