منطقه کوتا بالی

منطقه توریست کوتا بالی

در بالی یک روستای جذاب محلی به نام کوتا وجود دارد که دارای ساحلی زیبا  و محبوب برای موج سواران است و دهکده ای است که بیشتر برای جوانان محسوب می شود. کوتا به دلیل اینکه سمت غرب قرار دارد غروب های بسیار زیبا و دیدنی دارد ، در این منطقه افراد هنرمند بسیاری وجود دارد که برای رقم زدن ساعاتی خوش و لحظاتی شاد و به یادمندنی برای  مسافران  تور بالی و گردشگران، آهنگهای سنتی بالی را اجرا می کنند.آژانس آسمان آبی را دنبال کنید تا بیشتر با این منطقه آشنا شویم.

منطقه توریستی کوتا بالی ، مخصوص شنا کردن و موج سواری است و همچنین امکاناتی مانند قایق سواری و کایاک سواری (قایق یک نفره) و یا ورزشهای آبهای دیگر نیز در کوتا موجود است.  در این منطقه قیمت ها نسبت به دیگر جاها کم تر است توریست های بیشماری را جذب کرده است. منطقه توریستی کوتا بالی  دارای چندین رستوران ساحلی است که تا آخر شب باز هستند، همچنین کافه هایی خیابان های اطراف آن قرار دارد که 24 ساعته هستند و مختص تفریحات و برنامه های شبانه بالی است.

در اکثر فصل های سال در بالی غروب آفتاب تقریباً ساعت شش عصر است. اگر می خواهید از تک تک لحظه های سفرتان  در اندونزی و همچنین برای در کمال آرامش شاد باشید و لذت ببرید ، از جاذبه های گردشگری بالی در منطقه توریستی کوتا حتماً دیدن فرمایید.