ساحل لامر دبی

Dubai Lamer Beach

دبی مهمترین و بزرگترین شهر کشور امارات است که به عروس خاورمیانه معروف است. جاهای دیدنی کشور دبی آنقدر زیاد هستند که زمان زیادی را برای دیدن همه آنها باید صرف کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی دبی، به نام ساحل لامر، در ادامه با ما همراه باشید.

ساحل لامر دبی در جمیرا 1 میان پریل جمیرا و خلیج جمیرا واقع شده است. مساحت ساحل لامر دبی چیزی بالغ بر 13.4 میلیون متر مربع می باشد که به سه بخش ساحل لامر شمالی، ساحل لامر جنوبی و اسکله لامر تقسیم می شود. علاوه بر طراحی زیبا، ساحل لامر دبی به بعضی از مهم ترین جاذبه های دبی مانند موزه اتحاد و کانال آب دبی نیز نزدیک می باشد که این امر آن را به یکی از مهم ترین نقاط گردشگری در دبی تبدیل کرده است.

علاوه بر تمامی امکاناتی که برای هر ساحلی ضروری می باشد مانند دوش و رختکن و سایه بان و ...، کافه ها و آبمیوه فروشی های زیادی در ساحل لامر دبی وجود دارد که آفتاب داغ ساحل را با خنکای نوشیدنی ها خود برای شما لذت بخش می کنند. همچنین اگر بعد از یک شنای سنگین در آب، حسابی گرسنه شده باشید رستوران های مختلفی آماده ارائه غذاهای مورد علاقه شما هستند. برای مثال رستوران روتی رولرز در ساحل لامر دبی، شما را در انتخاب همه چیز ساندویچ تان آزاد می گذارد و می توانید به میل خود غذایتان را انتخاب کنید.

علاوه بر تمام ورزش ها و بازی های آبی در پارک آبی ساحل لامر، جالب است بدانید که در ساحل لامر دبی سینما هم وجود دارد. اما یکی از شیرین ترین تفریحات در ساحل لامر که افراد در تمامی سنین می توانند در آن شرکت کنند، هاوا هاوا نام دارد. هاوا هاوا یک زمین بازی به شکل زیر می باشد که می توانید روی آن بالا و پایین بپرید و از هیجان معلق ماندن در هوا برای چند ثانیه، لذت ببرید.

اگر قصد سفر به دبی را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور دبی یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.